تماشا کنید: نگاه نزدیک زومیت به هدفون بی سیم MDR-1000X سونی

جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سونی روز گذشته در نمایشگاه IFA 2016 برلین از هدفون‌ بی‌سیم جدید خود با نام MDR-1000X رونمایی کرد. تیم زومیت نگاهی به هدفون یاد شده داشته است، برای مشاهده‌ی ویدئو اختصاصی زومیت از این هدفون، در ادامه با ما همراه باشید.
تبلیغات

شرکت ژاپنی سونی هدفون بی سیمی را تحت مدل MDR-1000X در نمایشگاه IFA 2016 معرفی کرد. سونی مدعی است که هدفون جدید این شرکت بهترین تجربه‌ی حذف نویز را در جهان ارائه می‌دهد. سونی برای این هدفون برچسب قیمتی ۴۰۰ دلاری را در نظر گرفته است، چرا که معتقد است علاقه‌مندان به موسیقی به کمک این هدفون صدا و موسیقی را در خالص‌ترین فرم آن خواهند شنید.

MDR-1000X در قیاس با سایر هدفون‌های موجود در بازار، حساس‌ترین سیستم حذف دامنه‌ی فرکانسی نویزهای محیطی را در اختیار دارد. این سیستم شامل فناوری‌ پردازش سیگنال با فرآیند فیلتر ارتقایافته‌ای است که عملکرد هدفون را در حذف نویز بهبود می‌بخشد.

هدفون جدید سونی از وجود فناوری حسگر نویز دوگانه و پدهایی با طراحی جدید بهره می‌برد. سونی همچنین یک بهینه‌ساز حذف نویز شخصی را نیز به هدفون MDR-1000X اضافه کرده است که امکان شخصی‌سازی عملکرد آن را برای کاربران فراهم می‌کند. این هدفون قادر به بررسی شکل سر کاربر، مدل موها و نوع عینک وی، تجربه‌ی حذف نویز سفارشی‌ شده‌ای را فراهم می‌کند. این کارها با کمک موتور سنس سونی انجام می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا در خصوص میزان صدای محیطی مجاز تصمیم‌گیری کنید.

پوشش روی اسپیکر سمت چپ از فرمان‌های لمسی برای کنترل صدا و مرور قطعات موسیقی پشتیبانی می‌کند. سونی قابلیت دیگری را نیز به نام "Quick Attention" به هدفون MDR-1000X اضافه کرده است که به موجب آن می‌توانید بدون برداشتن هدفون و تنها با قرار دادن دست بر روی پوشش اسپیکر سمت راست، صدای فردی را که کنارتان ایستاده است به خوبی بشنوید. سونی مدعی است که در زمان فعال بودن سیستم حذف نویز، با یک بار شارژ می‌توانید تا ۲۰ ساعت از این هدفون استفاده کنید.

دانلود ویدیو 720P  |   دانلود ویدیو 360P  |   دانلود شاتل

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات