تماشا کنید: نگاه نزدیک زومیت به بلید V7 شرکت ZTE

سه‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
ZTE گوشی‌های جدید بلید وی 7 (Blade V7) را در نمایشگاه MWC 2016 معرفی کرد. گوشی‌های میان‌رده‌ی مذکور به بدنه‌ی یکپارچه‌ی تمام فلزی مجهز شده‌اند.
تبلیغات

زد تی ای روز گذشته محصولات میان‌رده‌‌های خود را با نام بلید وی ۷ و بلید وی ۷ لایت معرفی کرد که بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی، مهم‌ترین مشخصه‌های آن‌ها هستند.

گوشی ZTE از هر لحاظ شباهت‌های انکارناپذیری به پرچمدار فعلی اپل دارد؛ به خصوص با توجه به دکمه‌ی Home که در پایین نمایشگر این دستگاه قرار داده شده است. با این حال بلید وی ۷ با بدنه‌ی فلزی به ضخامت ۷.۵ میلی‌متر دارد از زیبایی خوبی برخوردار است.

نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن 1080P، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک MT6753 با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز، دو گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، مشخصات فنی اصلی V7 هستند.

میان‌رده‌ی زیبای ZTE از آخرین نسخه‌ی اندروید ۶ (مارشمالو) بهره می‌برد. در بخش ارتباط نیز بلید وی ۷ از انواع شبکه‌های GSM و LTE پشتیبانی می‌کند. قیمت گوشی ZTE و تاریخ عرضه‌ی آن را اعلام نکرده است، اما به احتمال قوی بلید وی ۷ با قیمت ۵۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

برای آشنایی بیشتر با این گوشی هوشمند فلزی و زیبای ZTE، پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی اختصاصی نگاه نزدیک زومیت از این دستگاه را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات