بنتلی کانتیننتال GT Number 9 Edition معرفی شد

سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
بنتلی به‌مناسبت صدمین سالگرد خود، با همکاری شرکت Mulliner صد دستگاه از نمونه تولید محدود کانتیننتال GT Number 9 Edition را خواهد ساخت.
تبلیغات

 شرکت بنتلی این روزها لحظات خوبی را تجربه می‌کند زیرا در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹، صد سالگی خود جشن گرفته است. به همین منظور به‌مناسبت گرامی‌داشت صدمین سالگرد بنتلی، این شرکت به‌تازگی نسخه مخصوص نمونه کانتیننتال GT را پرده‌برداری کرده که به‌گفته آن‌ها، نسخه کلکسیونی خاصی از این خودرو اسپرت است. این مدل از کانتیننتال GT که Number 9 Edition نام دارد، به‌صورت دست ساز توسط شرکت Mulliner ساخته می‌شود و به تولید ۱۰۰ نمونه محدود می‌شود.

بنتلی کانتیننتال GT Number 9 Edition

اما شاید برایتان این سؤال پیش آمده باشد که عدد ۹ در اسم این خودرو بیانگر چیست؟ این نام از روی خودرو مسابقه‌ای سوپرشارژ بنتلی Blower در دهه ۳۰ میلادی گرفته شده که در مسابقه لمانز سال ۱۹۳۰ هم شرکت کرد. همچنین عدد ۹ روی جلوپنجره خودرو هم دیده می‌شود که بیانگر ویژگی‌های ظاهری خودرو مسابقه ای بنتلی است. خریداران خوش شانسی که بتوانند این خودرو را خریداری کنند، ۲ انتخاب رنگ سبز Viridian یا سیاه Beluga را پیش رو خواهند داشت. این خودرو همراه‌با رینگ‌های ۲۱ اینچی ۱۰ پره، پکیج فیبرکربنی و تزئینات سیاه رنگ عرضه می‌شود.

بنتلی کانتیننتال GT Number 9 Edition
بنتلی کانتیننتال GT Number 9 Edition
بنتلی کانتیننتال GT Number 9 Edition
بنتلی کانتیننتال GT Number 9 Edition

در قسمت داخلی خودرو، بنتلی و مولینر صندلی‌ها را در دو آپشن سبز Cumbrian یا چرم Beluga عرضه می‌کنند که عدد B نقش بسته روی آن‌ها هم یادبودی از خودرو Blower است. همچنین طرح چوبی استفاده‌شده در عقربه‌های نمایشگر کنسول میانی هم از خودرو کلاسیک بنتلی الهام‌گیری شده است. برای تکمیل این اثر هنری، مولینر یک پلاک مخصوص برای نمایش شماره تولید خودرو به همراه دکمه‌های Organ Stop ساخته‌شده از طلای ۱۸ عیار تعبیه کرده است. بنتلی اعلام کرده که به‌مناسبت جشن تولد ۱۰۰ سالگی این شرکت، تمامی خودروهای ساخته‌شده در سال ۲۰۱۹ با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد ظاهری عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات