بی ام و M240i با تیونینگ AC اشنایتزر؛ جذاب‌ ترین سری 2 تاریخ

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
ای‌سی اشنایتزر (AC Schnitzer) به مناسبت ۳۰مین سالگرد تاسیس، از بی‌ام‌و M240i با تغییرات ویژه در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ رونمایی کرد.
تبلیغات

AC Schnitzer  تیونر مطرح آلمانی، طی مراسمی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷، به مناسب ۳۰مین سالگرد تاسیس این شرکت، از خودروی ACL2S رونمایی کرد؛ این خودرو بر پایه‌ی بی‌ام‌و M240i توسعه یافته است؛ این شرکت با تیونینگ بی نقص بی‌ام‌و M240i، نشان داد که یک پروژه‌ی تیونینگ موفق باید چگونه باشد.

بی ام و M240i با تیونینگ AC Schnitzer

کیت‌ بدنه‌ی عریض و نام ACL2S ناخودآگاه یادآور یکی از پروژه‌های دیگر ای‌سی اشنایتزر به نام ACL2 است؛ در ماه گذشته این تیونر با خودروی ACL2، اقدام به ثبت سریع‌ترین رکورد پیست نوربرگرینگ کرده بود که هنوز اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

هدف اصلی پروژه‌ی ACL2S، افزایش توان خروجی پیشرانه‌ی خودرو است. جهت دستیابی به قدرت بیشتر، تغییراتی در پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری با آرایش خطی اعمال شده است، که توان خروجی آن را به رقم ۴۴۰ اسب‌بخار و ۶۰۰ نیوتن‌متر افزایش داده است. این افزایش قدرت حاصل برنامه‌ریزی مجدد ECU، سیستم اگزوز جدید همراه با اتصالات و سیستم مکش هوای جدید است. علاوه بر این، ای‌سی اشنایتزر این خودرو را به یک کیت سیستم تعلیق RS مجهز کرده است که کاملاً قابل تنظیم است. این سیستم به مشتری این اجازه را می‌دهد تا ارتفاع خودرو و میزان کمپرس سیستم تعلیق را شخصی سازی کند، همچنین حرکات ارتجاعی و نمایشی را با سیستم تعلیق انجام دهد.

بی ام و M240i با تیونینگ AC Schnitzer

کیت آیرودینامیکی ACL2S نیز کاملاً اختصاصی است. این کیت علاوه‌بر عریض‌کردن برخی قسمت‌ها، از جزئیات فیبرکربنی بهره می‌برد که شامل اسپویلر و اسپلیتر سپر جلو، آینه‌های جانبی، رکاب‌های جانبی، اسپویلر انتهای سقف و باله‌ی عقب است، که همگی از فیبرکربن ساخته شده است. دیفیوزر نصب شده در سپر عقب نیز، ترکیبی از فیبرکربن خواهد داشت. مجموعه‌ی کامل رینگ‌های اسپرت AC1 نیز در هر دو رنگ مشکی یا نقره‌ای قابل سفارش است.

بی ام و M240i با تیونینگ AC Schnitzer

در پایان، به کابین این خودرو می‌پردازیم که میزبان تغییراتی بوده است. این تغییرات شامل مجموعه‌ی پدال‌های آلومینیومی و غربیلک فرمان سه شاخه از جنس چرم است؛ همچنین نشان "One Of Thirty" که هم رنگ با دوخت داخل کابین است، بر روی فرمان نقش بسته است.

قیمت این کیت به تنهایی معادل با ۳۸ هزار دلار است. در صورت سفارش کیت به همراه بی‌ام‌و M240i، قیمت نهایی نزدیک به ۸۳ هزار دلار خواهد بود. AC Schnitzer تنها ۳۰ دستگاه از کیت ACL25 تولید و عرضه خواهد کرد.

بی ام و M240i با تیونینگ AC Schnitzer
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات