مازراتی لوانته با کیت منصوری چهره‌ ای اسپرت تر به خود می‌گیرد

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تیونینگ منصوری در ادامه‌ی فعالیت‌های چشم‌گیر خود، این بار به سراغ شاسی‌بلند مازراتی رفته است. لوانته منصوری نسبت به مدل استاندارد ظاهری جذاب‌ و عضلانی‌تر دارد.
تبلیغات

از زمانی که مازراتی در کنار خودروسازان برتری چون فراری و لامبورگینی قرار گرفته است، زمان زیادی نمی‌گذرد. حالا سال‌ها از ساخت اولین سدان چهاردر این خودروساز ایتالیایی در دهه‌ی ۶۰ میلادی می‌گذرد و مازراتی این روزها بیش از این که یک کارخانه‌ی غریبه باشد، اشرافی‌تر به نظر می‌رسد.

منصوری نیز به سراغ یکی از خودروهای مازراتی رفته تا با ایجاد تغییرات متعدد در آن توجه همگان را به خود جلب کند. این شرکت تیونینگ این بار بر روی مازراتی لوانته برای اعمال تغییرات و رونمایی از آن در نمایشگاه خودرو ژنو دست گذاشته است.

مشهودترین تغییر ایجادشده استفاده از کاپوت مشکی‌رنگ با یک کانال بزرگ ورودی هوا در وسط آن است که با توجه به رنگ نارنجی روشن بدنه، کاملاً خودنمایی می‌کند. این دو رنگ در فضای داخلی نیز تکرار شده‌اند اما ظاهر آن احتمالاً بیشتر به داخل یک مک‌لارن شبیه است.

لوانته منصوری

منصوری تغییرات را به همین‌جا خلاصه نکرده و هنر خود را در جای‌جای لوانته به نمایش گذاشته است؛ رینگ‌های خمیده‌ی آیرودینامیک، اسپویلر جلو، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر، اسپویلر روی سقف و موارد دیگر همگی به بهبود عملکرد لوانته منصوری کمک می‌کنند. تمامی قطعات یادشده از فیبر کربن ساخته شده‌اند.

گلگیرهای بزرگ و عریض لوانته منصوری پذیرای چرخ‌های بزرگ‌تر با سایز ۲۲ اینچ در هر طرف شده‌اند که با پیشرانه‌ی تقویت‌شده به گردش درمی‌آیند. فیلتر هوا و اگزوز جدید، ECU دوباره کدنویسی شده به همراه پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی تویین‌توربوی ۳ لیتری، قدرت لوانته‌ی منصوری را نسبت به مدل استاندارد ۳۵ اسب بخار بیشتر می‌کنند. شاید این اعداد و ارقام زیاد چشمگیر نباشند، اما حداقل همه‌ی تغییرات به‌خوبی و صحیح انجام گرفته‌اند.

لوانته منصوری
لوانته منصوری
لوانته منصوری
لوانته منصوری
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات