بررسی ویدیویی بازی FIFA 17

چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیا بخش ورزشی الکترونیک آرتز توانسته به وعده‌های خود در قبال FIFA 17 عمل کند؟
تبلیغات

بالاخره یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال یعنی فیفا 17 عرضه شد. از زمان معرفی این بازی در اوایل تابستان، EA Sports، ناشر بازی، مانور زیادی برروی ویژگی‌های جدید این بازی داده بود. در نسخه جدید فیفا، بخش ورزشی الکترونیک آرتز تصمیم گرفت تا موتور بازی را تغییر دهد. در نسخه‌های چند سال اخیر بازی، این استودیو برای ساخت بازی فیفا، از موتور ایگنایت استفاده می‌کرد و امسال تصمیم گرفت که از موتوری که در بازی‌هایی مانند Battlefield، Battlefront و Mass Effect: Andromeda استفاده می‌کرد یعنی فراست‌بایت استفاده کند.

یکی دیگر از تغییراتی که امسال در نسخه FIFA 17 شاهد آن هستیم، اضافه شدن بخش جدیدی به نام The Journey است. این بخش، در حقیقت بخش داستانی بازی است و شما در نقش الکس هانتر، یک جوان فوتبالیست قرار می‌گیرید که قصد دارد آینده خود را در ورزش فوتبال رقم بزند. شما در این بخش توانایی انتخاب دیالوگ را دارید و می‌توانید تیمی را که در آن بازی می‌کنید، انتخاب کنید. 

فیفا 17، در بخش‌های دیگر نیز پیشرفت‌هایی را داشته است. به طور مثال بخش کریر مود، اکنون دارای اهداف کوتاه مدت و بلند مدتی شده است و شما برای اینکه بتوانید شغل خود را حفظ کنید، باید به اهداف دست پیدا کنید. در بخش محبوب Ultimate Team هم، FUT Champions و Squad Building Challenges اضافه شده تا طرفداران هرچه بیشتر به تجربه این بخش ترغیب شوند.

آیا این اقدامات الکترونیک آرتز باعث شده که فیفا 17 کماکان یک بازی جذاب باشد و آیا این تغییرات به قدری هستند که خرید نسخه جدید فیفا را توجیه کنند؟ با زومجی و بررسی ویدیویی FIFA 17 همراه باشید:

دانلود 360p | دانلود 720p | دانلود 1080p

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار بازی جدید فوتبال به صفحه‌ی فیفا 17 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات