TourBox Neo؛ گجتی برای ساده‌ شدن کار با فتوشاپ و چندین اپلیکیشن دیگر

یک‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
TourBox Neo گجتی برای ویندوز و مک است که از طریق آن می‌توانید ساده‌تر با فتوشاپ، لایت روم، پریمیر، افتر افکتس و اپلیکیشن‌های مشابه کار کنید.
تبلیغات

شاید این روزها فرصت خوبی باشد تا بتوانید مهارت‌های خلاقانه‌ی خود را به ‌چالش بکشید. اگر قصد دارید هنگام کار با نرم‌افزارهایی مثل Photoshop،اLightroom،اIllustrator،اCapture One،اClip Studio Paint،اComic Studio،اFinal Cut Pro،اPremiere،اAfter Effects،ا DaVinci،اAudition و... فایل‌های جالبی خلق کنید، بهتر است به گجتی کاربردی توجه کنید.

براساس گزارش ExtremeTech، گجت TourBox Neo: The Ultimate Controller for Creators به شما امکان می‌دهد به‌سادگی در این نوع نرم‌افزارها ناوبری کنید تا فرایند خلق فایل‌های مختلف بسیار ساده‌تر شود. گجت جدید با سیستم‌های عامل ویندوز و مک سازگاری دارد و با قیمت ۱۹۰ دلار عرضه می‌شود.

گجت TourBox Neo: The Ultimate Controller for Creators که امتیاز ۳٫۵ از پنج در آمازون دریافت کرده، دارای دکمه‌های متنوعی است تا بتوانید توانایی‌های خود در زمینه‌ی ویرایش محتوا را بهبود ببخشید. دکمه‌های مختلف گجت سرعت عمل و دقت بسیار خوبی دارند. در ویدئوی زیر می‌توانید بیشتر با TourBox Neo آشنا شوید:

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این خبر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات