یک طرح، یک نگاه: Ulo، جغد کوچولوی مراقب

چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
مطالعه 3 دقیقه
به نظر می‌رسد گجت‌های امروزی با سمت و سویی سرگرم کننده، طراحی می‌شوند. Ulo، گجتی بامزه و کاربردی است که با چنین نگاهی طراحی و ارائه شده است. جغد کوچکی که در غیاب شما، مراقبت از منزل و عزیزان شما را برعهده می‌گیرد.
تبلیغات

طراح فرانسوی ویویِن مولر (Vivien Muller) ، خالق "Ulo" است. جغد کوچکی که به عنوان بخشی از سیستم مراقبتی منزل قابل استفاده بوده و در عین حال به راحتی توسط گوشی هوشمند شما کنترل می‌شود.

جغد مراقب ، Ulo

با استفاده از اپلیکیشنی مخصوص، می‌توان رنگ چشم و سایر خصوصیات و عملکردهای این جغد مراقب را تغییر داده و بررسی کرد. همچنین در مواقع لزوم می‌توان ازآن به عنوان دوربین استفاده کرد. علاوه بر این وقتی که شارژ "Ulo" رو به پایان است، خودش به شما خبر داده و البته از کمک شما قدردانی نیز می‌کند. برای مصارف روزانه لازم است هر دو روز یک بار این گجت را شارژ نمود.

جغد مراقب ، Ulo

با استفاده از مواد چسبنده و آهنربایی قوی، تقریباً می‌توان "Ulo" را روی هر سطحی متصل کرد. نگهبانی کوچک که همچون چشمان خود شما، محیط منزل را تحت نظر داشته و هر اتفاق یا رویدادی را به صورت مستقیم برای شما به نمایش درمی‌آورد.

سیستم مراقبتی یه شکل جغد

هم اکنون این گجت بامزه در کیک استارتر حضور یافته و امید می‌رود که مورد استقبال قرار گیرد. قیمتی که هم اکنون برای این گجت پیشنهاد شده ۱۹۹ یورو است که در صورت خرید تعداد بیشتر، مشمول تخفیفات قابل توجهی می‌شود.

ulo، جغد مراقب
سیستم مراقبتی یه شکل جغد
جغد مراقب ، Ulo

برای آشنایی بیشتر با این گجت متفاوت و ویژگی‌های عملکردی آن، از شما دعوت می‌کنیم به تماشای ویدیوی زیر بنشینید.

دانلود ویدیو

امیدوارم این طرح نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات