یاهو سه ماهه اول سال ۱.۳۷ میلیارد دلار درآمد داشت

پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مریسا میر آخرین گزارش مالی یاهو قبل از ادغام با ورایزن را ارائه داد.
تبلیغات

شرکت یاهو به‌تازگی گزارشی از عملکرد مالی خود ارائه کرده است که نشان می‌دهد درآمد این شرکت در ۳ ماه اول سال ۲۰۱۷ با رشد ۲۶ درصدی به ۱.۳۷ میلیارد دلار رسیده و درآمد به ازای هر سهم آن، ۰.۱۸ دلار است. پیش از این تحلیلگران وال‌استریت درآمد ۱.۲۳ میلیارد دلاری و درآمد به ازای هر سهم ۰.۰۸ دلاری  برای یاهو پیش‌بینی کرده بودند. 

مریسا میر، مدیر عامل یاهو، در این باره می‌گوید:

گزارش فصل اول سال نشان‌دهنده عملکرد اجرایی و مالی موفق ما در سال جدید است که منجر به درآمدی بیش از ۱.۳ میلیارد دلار شده است. این درآمد محصول تمرکز و تلاش مستمر تیم ما است که خود را وقف کاربران و مبلغان شرکت کرده‌اند. همچنان که وارد فصل آخر کاری خود به‌عنوان یک شرکت مستقل می‌شویم، به یک پایان قدرتمند و برنامه‌ریزی برای ادغام هرچه بهتر با ورایزن متعهد هستیم. با توجه به تراکنش‌هایی مالی که در ماه ژوئن انتظار داریم، هیچ‌وقت به‌اندازه امروز از بهبودی که در کسب و کار خود ایجاد کرده‌ایم و ارزشی که به سهم سهام‌داران خود اضافه‌ کرده‌ایم، راضی نبوده‌ام.

بخش عمده‌ای از درآمد فصل اول شرکت یاهو از خدمات فرعی این شرکت تأمین شده است؛ به عبارت دیگر، ۷۴۲ میلیون دلار حاصل درآمد سرویس‌های فرعی و ۵۲۹ میلیون دلار متعلق به سرویس‌های اصلی شرکت یاهو یعنی موبایل،‌ ویدیو و فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی بوده است که ۴۲ درصد از درآمد کلی این شرکت را شامل می‌شود و نسبت به سال گذشته ۴ درصد رشد داشته است. همچنین درآمدهای دسکتاپ و موبایل این شرکت هم افزایش داشته است. 

شرکت یاهو اواخر ماه ژوئن به‌طور رسمی بخشی از شرکت مخابرات ورایزن خواهد بود. از آنجا که این قرارداد هنوز نهایی نشده، شرکت یاهو از برگزاری نشست رسمی با سرمایه‌گذارانش برای ارائه گزارش درآمد خودداری کرده است.

شما اضافه شدن یاهو به ورایزن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات