تولید نسل جدید فورد برونکو و رنجر تایید شد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
شاید باورتان نشود ولی این موضوع حقیقت دارد و بعد از سال‌ها حدس و گمان و تقاضای مشتریان، شاهد مدل‌های جدید فورد برونکو و رنجر خواهیم بود.
تبلیغات

فورد امروز در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۷ تأیید کرد که مدل‌های جدید دو خودروی محبوب برونکو (Bronco) و رنجر (Ranger) در آینده‌ای نزدیک وارد بازار  خواهند شد.

فورد این موضوع را حین یک کنفرانس مطبوعاتی در Joe Louis Arena اعلام کرد. جو هنریکس مدیر عامل بخش ایالات متحده‌ی فورد در این خصوص گفت:

ما صدای مشتریانمان را بلند و واضح می‌شنویم. آن‌ها نسل جدیدی از وسایل نقلیه‌ای را می‌خواهند که هنوز به‌طور باورنکردنی دارای حس رانندگی جذاب و هیجان‌انگیز است. رنجر برای خریداران خودروی حمل باری تولید شده است که یک وانت مقرون به‌صرفه، کاربردی، قدرتمند و مانور پذیر می‌خواهند و فورد آن را بادوام و سرسخت ساخته است. مدل برونکو در کلاس خودروهای باری چهارچرخ محرک سایز متوسط از هر لحاظ برتر است و گزینه‌ی مناسبی برای کسانی است که به دنبال ماجراجویی و کشف راه‌های مخاطره‌آمیز شهری هستند.

فورد اعلام کرده است مدل رنجر در سال ۲۰۱۹ و در ادامه، مدل برونکو در سال ۲۰۲۰ راهی بازار خواهند شد. این اطلاع‌رسانی در ادامه‌ی معرفی نسل جدید محصولات فورد صورت گرفت که در اواخر سال گذشته خبر از رونمایی آن‌ها اعلام شد؛ ۱۳ خودروی الکتریکی جدید شامل یک موستانگ هیبریدی و وانت F-150 هیبریدی بخشی از محصولات آینده‌ی فورد خواهند بود. فورد برونکو و فورد رنجر در بین علاقه‌مندان جزو هیجان‌انگیزترین خودروها هستند. 

فورد اورست

در واقع فورد مدل برونکو می‌تواند چیزی شبیه به این خودرو باشد، فورد اورست که در بازارهای غیر از آمریکا به فروش رسید.

در پایان کنفرانس امروز، فورد به‌طور رسمی خبر رونمایی برونکو و رنجر جدید را تأیید کرد و خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای برای علاقه‌مندان خودروهای آفرود به ارمغان آورد. بیایید تنها امیدوار باشیم مدل برونکو حداقل در حد و اندازه‌ی نیمی از طرحی باشد که در همه‌جا منتشر شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات