رونمایی پورشه از پنج نسخه جدید از پورشه 911

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
پورشه پنج نسخه‌ی جدید از مدل فیس لیفت 911 را معرفی کرد.
تبلیغات

در حال حاضر ۱۶ مدل مختلف از پورشه ۹۱۱ در بازار وجود دارند؛ از این رو مدل یادشده یکی از متنوع‌ترین خودروهای موجود در بازار به حساب می‌آید؛ اما گویا پورشه به همین میزان تنوع، اکتفا نکرده است و به‌تازگی پنج نسخه‌ی دیگر از مدل ۹۱۱ جی تی اس را معرفی کرده است. پورشه این خودروها را در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ به‌نمایش نگذاشته است؛ با این وجود زمان رونمایی از این خودروها با نمایشگاه خودروی دیترویت همزمان شده است. پورشه مدل‌های جدید و فیس‌لیفت GTS کوپه، کابریوله و تارگا را معرفی کرده است؛ تمام این خودروها به پیشرانه‌های توربوشارژ مجهز شده‌اند و در مقایسه با مدل Carrera S، مدل‌های ارتقاء یافته‌‌ای محسوب می‌شوند.

پورشه ۹۱۱

در مدل‌های GTS از پیشرانه‌ی کاملا جدید شش سیلندر تخت به حجم ۳ لیتر استفاده شده است که به کمک توربوشارژرهای بزرگ خود، می‌تواند ۴۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند؛ این رقم ۳۰ اسب بخار بیشتر از قدرت تولیدی مدل Carrera S و ۲۰ اسب بخار بیشتر از قدرت تولیدی مدل GTS سال ۲۰۱۶ است. گشتاور تولیدی این پیشرانه‌ی جدید معادل ۵۵۰ نیوتن‌متر است که ۵۰ نیوتن‌متر بیشتر از گشتاور تولیدی مدل Carrera S و ۱۰۸ نیوتن‌متر بیشتر از گشتاور تولیدی مدل قبلی GTS است. پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۱۷ به‌صورت استاندارد مجهز به جعبه‌دنده‌ی هفت سرعته‌ی دستی است که کار کردن با آن بسیار آسان است. به‌صورت سفارشی نیز  امکان سفارش جعبه‌دنده‌ی هفت سرعته‌ی دوبل کلاچ PDK وجود دارد. 

پورشه ۹۱۱

تمامی مدل‌ها و نسخه‌های پورشه 911 GTS به‌صورت استاندارد مجهز به سیستم مدیریت فعال سیستم تعلیق پورشه هستند و تنها مدل فاقد این سیستم، مدل دیفرانسل عقب GTS کوپه است که از نسخه‌ی اسپرت این سیستم استفاده خواهد کرد و ارتفاع آن ۱ سانتیمتر کم‌تر است. تغییر دیگری در سیستم تعلیق پورشه به چشم نمی‌خورد. 

پورشه ۹۱۱

اما تغییراتی نیز در قسمت طراحی پورشه ۹۱۱ داده شده است. عرض محور عقب خودرو در مدل Carrera 4 افزایش پیدا کرده است و در صورت سفارش پکیج اسپرت دیزاین، ظاهر خودرو به‌گونه‌ای خواهد بود که ارتفاع آن پایین‌تر به‌نظر بیاید. رینگ‌های خودرو از نوع ۲۰ اینچی هستند و تنها یک پیچ قفلی در مرکز خود دارند. تغییرات ظاهری دیگر شامل استفاده از خروجی‌های اگزوز به رنگ مشکی، اسپویلر جلو و عقب مشکی و استفاده از یک نوار ورودی هوا در بخش عقب خودرو هستند. همچنین ستون سقف خودرو در مدل تارگا را برای نخستین بار می‌توان در رنگ مشکی نیز سفارش داد، این ستون تا پیش از این تنها به رنگ نقره‌ای قابل سفارش بود.

پورشه ۹۱۱

در داخل کابین پورشه ۹۱۱ فیس‌لیفت از چرم آلکانترا به‌صورت گسترده‌ای استفاده شده است و نشان GTS نیز در داخل آن به چشم می‌خورد. چرم آلکانترا حتی روی فرمان اسپرت، اهرم تعویض دنده و زیر آرنجی مرکزی کنسول هم به چشم می‌خورد. مدل GTS به سیستم مدیریت پیست پورشه مجهز شده است که می‌تواند اطلاعات مربوط به زمان‌گیری را برای تحلیل و آنالیز در اختیار راننده قرار دهد.

پورشه ۹۱۱

پورشه 911 GTS فیس‌لیفت در ماه آوریل وارد بازار خواهد شد و قیمت مدل‌های مختلف آن از ۱۱۹ هزار دلار تا ۱۳۸ هزار دلار تعیین شده است.   

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات