کامپیوتر مخصوص بازی محصول مشترک لنوو و ریزر معرفی شد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
آذرماه امسال، شرکت‌های لنوو و ریزر روی همکاری در ساخت یک رایانه شخصی گیمینگ به توافق رسیدند. حالا این دو شرکت نمایشگاه CES 2016 را مکان مناسبی برای رونمایی از اولین محصول مشترک خود می‌دانند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به کامپیوتر رومیزی گیمینگ لنوو و ریزر بیندازیم.
تبلیغات

لنوو در اولین همکاری خود با کمپانی ریزر برای ساخت یک رایانه‌شخصی مخصوص بازی، مدل Ideacenter Y900 را با افکت‌های نوری قابل شخصی‌سازی مخصوص کمپانی ریزر ترکیب کرده است که با نام Razer’s Chroma Full Spectrum lighting ارائه می‌شوند. نتیجه این همکاری تولید یک رایانه‌شخصی مخصوص بازی با نام Ideacenter Y900 RE است که اولین محصول از همکاری این دو کمپانی با یکدیگر است.

این افکت‌های نوری قابل شخصی‌سازی مخصوص ریزر جلای خاصی به کیس سیستم عرضه شده توسط کمپانی داده‌اند و قسمت پایین و پشتی این کیس بسیار زیبا دیده می‌شود. البته لنوو فقط به اضافه کردن این سیستم نورپردازی به کیس خود بسنده نکرده و این محصول را همراه با صفحه‌کلید مکانیکی Blackwidow Chroma ریزر و موس مخصوص بازی Mamba Chroma این کمپانی عرضه می‌کند.

گزارش‌ها حاکی است که این دو شرکت همکاری خود را در آینده گسترش خواهند داد و شاهد ساخته شدن پی‌سی‌های دیگری توسط لنوو خواهیم بود که از لوازم جانبی و تکنولوژی‌های مخصوص کمپانی ریزر استفاده می‌کنند. در ادامه می‌توانید تصاویری را از Ideacenter Y900 RE تماشا کنید:

پی‌سی مخصوص بازی لنوو و ریزر
پی‌سی مخصوص بازی لننو و ریزر
پی‌سی مخصوص بازی لنوو و ریزر
پی‌سی مخصوص بازی لنوو و ریزر

نظر شما در مورد این پی‌سی مخصوص بازی چیست؟

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات