تصاویر بیشتری از گلکسی اس 7 منتشر شد

شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
هنوز گلکسی اس ۷ به صورت رسمی در مراسم مخصوص سامسونگ در کنگره جهانی موبایل معرفی نشده، اما تاکنون تصاویر زیادی از این دستگاه منتشر شده که هر کدام این گوشی هوشمند را از زاویه‌های مختلفی نمایش می‌دهند.
تبلیغات

 از تصاویر مشخص است که گلکسی اس ۷ از لحاظ ظاهری تفاوت زیادی با نسل قبل خود ندارد و سامسونگ سعی کرده تا همان تجربه نسل قبل را برای کاربران جدید این گوشی نیز نگه دارد.

البته همراه با این تصاویر، شایعات جدید حاکی از آن است که سنسور دوربین گلکسی اس 7 نسبت به نسل قبل کاهش پیکسل نداشته و قرار نیست ۱۲ مگاپیکسلی باشد. البته ویژگی «نمایشگر همیشه روشن» برای هر دو نسخه گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج تایید شده و سامسونگ نیز پوسته رابط کاربری جدیدی را برای این دو دستگاه در نظر گرفته است.

 در تصویر زیر صفحه خانگی گلکسی اس ۷ را مشاهده می‌کنید که آیکون برنامه Samsung Pay نیز در آن به چشم می‌خورد و کمپانی کره‌ای قصد دارد آن را جایگزین گزینه گوگلی پرداخت موبایلی در پرچم‌دار خود کند.

 در تصویر زیاد مشاهده می‌کنید که گلکسی اس ۷ با اندازه‌ای که دارد، احتمالا خوش دست است و یک گوشی هوشمند بسیار بزرگ به حساب نخواهد آمد. 

نمایشگر دستگاه واضح و شفاف دیده می‌شود و به احتمال زیاد دوباره با نمایشگر‌های QHD رو به رو خواهیم بود. 

در تصویر بالا که از بخش "About" گلکسی اس 7 گرفته شده، مشخص است که اندروید ۶.۰.۱ میزبان رابط نرم‌افزاری این موبایل است و نسخه Knox نیز به ۲.۶ ارتقا پیدا کرده است. 

یکی دیگر از بخش‌هایی که زیاد درباره‌ی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج بحث آن وجود داشت، پشتیبانی از درگاه USB نوع C بود و اینطور که مشخص است سامسونگ چنین تصمیمی نگرفته و باز هم از همان درگاه‌های microUSB در این دو دستگاه استفاده کرده است. 

بسیار سخت است که تعداد مگاپیکسل‌های دوربین گلکسی اس ۷ را از تصویر بالا تشخیص داد اما مشخص است که هنوز این قسمت نسبت به بدنه پشتی برآمدگی دارد. بسیاری از شایعات منتشر شده، حاکی از آن هستند که این دوربین ۱۲.۱ مگاپیکسلی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات