HP Elite X3؛ تلفن پرچمدار ویندوزی با استانداردهای نظامی

جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به کنگره موبایل بارسلون (2016 MWC)، لو رفتن تصاویر و مشخصات تلفن‌های هوشمند بخش عظیمی از اخبار دنیای تکنولوژی را به خود اختصاص می‌دهند. این بار مشخصات کامل و تصاویر واضحی از یک گوشی هوشمند پرچمدار ویندوزی از HP منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 فهرست شرکت‌هایی که قصد معرفی گوشی‌های ویندوزی در آینده‌ای نزدیک دارند، هر روز بلندتر می‌شود. به جز مایکروسافت، شرکت‌های چون VAIO، HP و آلکاتل نیز قصد دارند تا بخت خود را با ویندوز ۱۰ موبایل بیازمایند.

تلفن هوشمند الیت X3 که پیش از این با نام رمز فالکون (Falcon) شناخته می‌شد، از مشخصات بسیار مناسبی برخوردار خواهد بود. گوشی اچ‌پی با وجود داشتن طراحی مستحکم و ساده‌ی صنعتی، مقاومت در برابر آب با استاندارد IP67 و حتی استاندارد نظامی برای مقاومت در برابر شوک و ضربه، از پردازنده‌ی اسنپدراگون 820 و ۴ گیگابایت رم هم پشتیبانی می‌کند.

این تلفن بالارده‌ی ویندوزی اچ‌پی با داشتن دوربین‌های ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی به ترتیب در جلو و پشت خود، استفاده از سنسور اثر انگشت، رزولوشن QHD، اسکنر عنبیه، شارژ بی‌سیم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و بهره‌گیری از قابلیت کانتینیوم، حتی از برخی لحاظ پرچمدار مایکروسافت (لومیا 950 XL) را هم پشت سر می‌گذارد.

اچ پی الیت x3

مشخصات لو رفته از تلفن هوشمند ویندوزی اچ‌پی به طرز غیر قابل باوری بسیار خوب هستند. با توجه به تصاویری که منتشر شده است، دستگاه از ظاهر مناسبی هم برخوردار بوده و احتمالا کمتر از ۸ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. همچنین در صورت صحت تصاویر، این گوشی مجهز به اسپیکر‌های Bang & Olufsen نیز خواهد بود.

باید منتظر ماند تا ببینیم آیا تلفن هوشمند اچ‌پی الیت X3 در نمایشگاه MWC 2016 معرفی خواهد شد و یا اطلاعات لو رفته تنها مربوط به یک نمونه‌ی کنسل شده هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات