ال ‌جی دو نمایشگر مفهومی اولد خمیده جذاب برای CES 2022 آماده کرده است

جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی برای رویداد CES ۲۰۲۲ چند طرح مفهومی از نمایشگرهای اولد بعدی خود آماده کرده است.
تبلیغات

درحالیکه چند هفته تا شروع نمایشگاه CES ۲۰۲۲ باقی مانده است، اما این موضوع باعث نشده که ال‌جی دیسپلی منتظر بماند و این شرکت برخی از محصولات خود را کمی زودتر رونمایی کرده است. این شرکت امسال دو طرح مفهومی جدید براساس فناوری اولد منعطف به‌نمایش خواهد گذاشت. مدیا چر (Media Chair) و ویرچوال راید (Virtual Ride) دو محصول جدید ال‌جی دیسپلی است که هردو برپایه‌ی فناوری اولد انعطاف‌پذیر تولید شده‌اند. این دو نمایشگر از مدتی قبل برای به‌صورت تجاری برای مشتریان این شرکت در دسترس قرار گرفته است. هدف اصلی از تولید این نمایشگرها این است که ال‌جی قصد دارد نشان دهد چه بازارهای جدیدی ممکن است پیرامون آخرین پنل‌های این شرکت تولید شود.

به گزارش اندروید اوتوریتی، مدیاچر که آن را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، یک مکمل عالی برای سینمای خانگی است. ال‌جی دیسپلی اشاره کرده که این تلویزیون اولد با شعاع خمیده‌ی 1500R در بهینه‌ترین فاصله‌ی دید تنظیم شده است و با حرکت دادن صندلی، حرکت خواهد کرد. علاوه‌براین می‌توان جهت‌گیری تلویزیون را به‌طور جداگانه تغییر داد. کاربران می‌توانند با فشار دادن یک دکمه، نمای نمایشگر را بین حالت افقی و عمودی تغییر دهند. این محصول همچنین از سیستم صوتی سینماتیک‌ساند بهره می‌برد.

به اعتقاد ال‌جی دیسپلی یکی از کاربردهای این نمایشگر در سالن‌های VIP فرودگاه است. ال‌جی همچنین با یک شرکت تولیدکننده‌ی صندلی‌های ماساژور در کره‌ی جنوبی همکاری می‌کند تا این نمایشگر اولد را در قالب یک محصول تجاری مجهز به صندلی تولید کند. بدین ترتیب احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور، شاهد حضور این فناوری در دنیای واقعی خواهیم بود.

ویرچوال رایدر ال جی

دومین و شاید مهم‌ترین محصول ال‌جی دیسلی، ویرچوال راید است که آن را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید. این محصول شامل سه پنل اولد منعطف ۵۵ اینچی است. پنل مرکزی بیشترین انحنا را دارد و درعین حال کیفیت تصویر آن با پنل‌های دیگر یکسان است. شما می‌توانید با استفاده از یک دوچرخه‌ی ثابت و این نمایشگر جدید، در فضای داخلی ورزش کرده و حس دوچرخه‌سواری در محیط بیرون را داشته باشید. این طرح مفهومی اطلاعات مختلف را حین انجام ورزشا در نمایشگر بالایی نمایش می‌دهد. البته مسلما قیمت چنین محصولی بسیار بالا خواهد بود.

این طرح‌های مفهومی با فناوری‌ واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ال‌جی ارتباط دارند که احتمالا جزئیات بیشتر در این مورد در CES ۲۰۲۲ در دسترس قرار خواهد گرفت. نظر شما در مورد ایده‌های مفهومی ال‌جی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات