ژنو 2014: پژو 308 SW نوعی واگن کوچک است

سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
پژو 308 SW در نمایشگاه خودروی ژنو 2014 معرفی شد. این خودرویِ به صرفه با دو نوع موتور بنزینی و گازوئیلی تولید می‌شود و به نظر می‌رسد نظر خریداران را به خوبی به خود جلب کند.
تبلیغات

پژو 308 SW ممکن است توانایی رقابت با خودروهای خاص و مدل‌های مفهومی حاضر در نمایشگاه خودروی ژنو 2014 را نداشته باشد؛ ولی به نظر می‌رسد که این خودرو یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای خریداران خودروهای اروپایی است.

در هفته‌ی گذشته پژو 308 لقب خودرویِ اروپاییِ سال را به خود اختصاص داد و این نشان می‌دهد که این برند فرانسوی در مورد این مدل بسیار درست عمل کرده است. 308 SW نیز بر طبق همین فرمول عمل کرده و با ارائه‌دادنِ صرفه‌ی اقتصادی، فضای قابل انعطاف و قیمت مربوطه‌ی مناسب نظر علاقه‌مندان به خودروهای اروپایی را به خود جلب می‌کند.

308 SW نسبت به نسخه‌ی فعلی این خودرو ۱۴۰ کیلوگرم سبک‌تر بوده و از موتورهای کارایِ بنزینی و دیزلی در آن استفاده می‌شود. موتور ۱.۲ لیتری ۱۲۹ اسب بخار نیرو و ۲۳۱ نیوتن متر گشتاور داشته و این ارقام برای موتور قوی‌ترِ ۱.۶ لیتری به ترتیب ۱۵۴ اسب بخار و ۲۴۰ نیوتن متر خواهد بود. این خودرو از سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته‌ی دستی استفاده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات