ثبت رکورد جدید فروش لامبورگینی در سال ۲۰۱۵

دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
لامبورگینی در سال ۲۰۱۵ رکورد جدیدی در آمار فروش برای خود ثبت کرد. این شرکت نام‌دار ایتالیایی در سال ۲۰۱۵، ۲۸ درصد افزایش را نسبت به سال ۲۰۱۴ تجربه کرد. برای اطلاع از جزئیات میزان فروش لامبورگینی، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 لامبورگینی در سال ۲۰۱۵ رکورد فروش جدیدی را ثبت کرد. به لطف فروش موفق اوراکان، این شرکت با ۲۸ درصد افزایش، موفق به فروش ۳۲۴۵ دستگاه سوپراسپرت شد. پیش‌تر در سال ۲۰۱۵ لامبورگینی ۲۵۳۰ دستگاه خودرو به خریداران تحویل داده بود. 

لامبورگینی بخش اعظمی از فروش خوب خود در سال گذشته را مدیون اوراکان بوده است که برای اولین بار از ابتدای سال به بازار عرضه شده بود. علاقه‌ی وافر خریداران به اوراکان باعث شده ۲۲۴۲ دستگاه از این خودرو طی سال ۲۰۱۵ به فروش برسد. هم‌چنین افزایش تعداد نمایندگی‌های لامبورگینی را می‌توان یکی دیگر از علل افزایش فروش این شرکت عنوان کرد. سوپراسپرت ساز مطرح ایتالیایی در حال حاضر ۱۳۵ دفتر فروش در ۵۰ کشور مختلف دارد. 

طبق گفته‌ی استفان ویکلمن، مدیر عامل لامبورگینی، محصولات این شرکت در اکثر بازار‌های فعال با استقبال مضاعف روبرو شدند. ایالات متحده و چین هم‌چنان به عنوان بزرگ‌ترین بازار خودرو‌های لامبورگینی به شمار می‌آیند. ویکلمن در خصوص میزان فروش در سال ۲۰۱۶ می‌گوید:

سال ۲۰۱۶ نیز به لطف سفارش‌های دریافت شده، بسیار مطلوب خواهد بود و عرضه‌ی خودرو‌های جدید اوراکان LP 580-2 و LP 610-4 اسپایدر، می‌تواند به افزایش آمار فروش کمک کند.
huracan lp 610 spyder

در کنار ارایه‌ی آمار فروش در سال ۲۰۱۵، لامبورگینی هم‌‌چنین از استخدام نیروها‌ و متخصصان جدید برای آماده‌سازی بیشتر خود جهت تولید اولین خودروی شاسی بلند این شرکت، پرده برداشت. طبق اعلام مسئول مربوطه، لامبورگینی بیش از ۱۵۰ نیروی کار اعم از تکنسین‌ خط تولید و مهندس طراح، به ۱۳۰۰ کارمند فعلی این شرکت افزوده خواهند شد. به محض آماده شدن تولید محصول جدید لامبورگینی، صد‌ها نیروی کار جدید نیز به این‌ آمار افزوده خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات