سامسونگ‌ در حال آماده‌ سازی پیست آزمایش خودروهای بدون راننده خود است

سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ که عزم خود را برای حضور در بازار خودروهای بدون راننده جزم کرده در حال آماده‌سازی پیست آزمایش خودروهای تولیدی خود است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد آینده دنیای خودرو را خودروهای بدون راننده در اختیار خواهند داشت. از این رو تمام شرکت‌های دنیای فناوری و حتی خودروسازان با سابقه‌ی دنیا در تلاش هستند تا از این فناوری که انقلابی در دنیای خودرو محسوب می‌شود عقب نمانند و جزو اولین‌هایی باشند که از منافع حاصل از تولید این خودروها بهره‌مند می‌شوند. 

بنابراین شاید تعجب نکنید اگر بشنوید که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا که دستی در هر قسمتی از فناوری دارد حالا در زمینه خودروهای بدون راننده هم سرمایه‌گذاری کرده است. اجازه بدهید کمی صریح‌تر صحبت کنیم، سامسونگ نه تنها تصمیم دارد که وارد رقابت در زمینه خودروهای بدون راننده شود بلکه پیست اختصاصی تست خودروهای بدون راننده خود را هم فراهم کرده است. 

پیست مسابقه Speedway در Everland یک محل بسیار جذاب در استان Gyeonggi کره جنوبی  است که توسط سامسونگ اداره می‌شود و طبق گزارش‌های منابع خبری کره‌ای قرار است از آن به عنوان پیست آزمایشی خودروهای بدون راننده سامسونگ استفاده شود.

سامسونگ و استانداری Gyeonggi اعلام کرده‌اند که این پیست مسابقه قرار است از نظر طراحی با تغییراتی روبرو شود تا به مکان بهتری برای آزمایش خودروهای بدون سرنشین تبدیل شود، برای مثال برخی مواردی که یک خودرو در شهر با آنها روبرو می‌شود نظیر چهار راه‌ها، میدان‌ها و شرایط مختلف جاده‌ برای آزمایش قابلیت اطمینان این خودروها و امنیت آن‌ها ایجاد خواهند شد. 

یکی از مدیران سامسونگ در این باره می‌گوید:

پیدا کردن فضای کافی ساخت پیست آزمایشی که در آن خودروهای بدون سرنشین خود را تست کنیم، کار دشواری است ولی از آنجا که سامسونگ صاحب پیست Speedway است به راحتی می‌تواند با کمی تغییر در این پیست تمام نیازهای خود را برآورده سازد. 
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات