تماشا کنید: کلیپ تبلیغاتی فو‌ق‌العاده هونیگان برای جمعه سیاه

پنج‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
تنها یک روز تا جمعه سیاه (black friday) باقی مانده و برند‌های مختلف سعی دارند به زیبا‌ترین نحو ممکن به تبلیغ محصولات خود و تخفیف‌های فوق‌العاده آن‌ها بپردازند.هونیگان نیز از تخصص خود استفاده کرده و ویدیوی تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای را منتشر کرده است.
تبلیغات

اولین روز جمعه‌ی بعد از عید شکرگذاری جمعه سیاه نام دارد که تمامی برند‌ها و شرکت‌های مختلف اقدام به اعمال تخفیف بالایی در محصولاتی خود در این روز می‌کنند. به همین دلیل نیز عموما در فروشگاه‌های بزرگ با هجوم خریداران هرج و مرج زیادی رخ می‌دهد. برای خرید در این روز دو راه خواهید داشت؛ یا به فروشگاه‌ها مراجعه کنید و برای خرید جنس مورد نظر بجنگید یا در خانه بنشینید و سری به فروشگاه‌های اینترنتی بزنید. اما هونیگان ایده‌ی دیگری در سر دارد.

هونیگان به عنوان تولید کننده محصولات حرفه‌ای مسابقات خودرویی و اسپانسر کلیپ‌های تبلیغاتی زیبا در این حوزه، برای تبلیغ محصولات خود اقدام به انتشار کلیپی زیبا از حرکات نمایشی دو دستگاه نیسان 370Z در فروشگاهی متروک کرده است. رانندگان انتخاب شده کریس فرسبرگ و رایان تورک هستند. 

کلیپ تبلیغاتی هونیگان

کلیپ مورد نظر در مرکز خرید هاتورن پلازا در شهر لس‌آنجلس تهیه شده است. این فروشگاه در سال ۱۹۷۷ افتتاح شد، اما پس از مشکلات اقتصادی، در سال ۱۹۹۹ به فعالیت خود پایان داد. این فروشگاه یکی از مکان‌های اصلی فیلمبرداری فیلم توکیو دریفت بوده است. سالن‌های بزرگ و متروک این مکان آن را به محلی ایده‌آل برای اجرای حرکات خودرویی تبدیل کرده است.

در ادامه شما را به تماشای این کلیپ زیبا دعوت می‌کنیم.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات