W Motors، از ابرخودروی خود برای بازار عربی خلیج فارس پرده برداری می‌کند، خودروهایی که جهان به خود ندیده است

سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
جولاندهی ابرخودروها در کشورهای ثروتمند حوزه خلیج فارس علاقمندان زیادی دارد. به طوری که فراوانی چنین خودروهای گران‌قیمتی در خیابان‌های شیخ نشینی چون دوبی مانند حضور تاکسی‌های زرد رنگ نیویورک عادی شده است. اما فقدان تولیدکننده‌ای منطقه‌ای برای رفع نیازهای این کشورها همیشه احساس می‌شود. حال در رویداد ویژه‌ای که در شهر بیروت، عروس خاورمیانه برگزار شد شرکت «W موتورز» اعلام کرده که قصد تولید دو مدل خودروی هایپر اسپرت و سوپر اسپورت را در سر دارد که جهان نمونه آن‌ها را به خود ندیده است.
تبلیغات

زمانیکه در خیابان‌های گرم دوبی حرکت می‌کنید عبور ماشین‌های پرسرعت آنچنانی تا اتومبیل‌های نادر و لوکس میلیون دلاری چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

حال W Motors که نیاز بازارهای عربی را به خوبی درک کرده، قصد دارد خودروی هایپر اسپرت و سوپر اسپورت اختصاصی را تولید کند که بازار هدفشان شیخ‌های ثروتمند عربی است. این شرکت خودروساز، اتومبیل‌های جدید خود را خاص‌ترین، لوکس‌ترین و بروزترین اتومبیل‌های جهان می‌نامد و مدعی است ماشین‌هایی را معرفی خواهد کرد که هرگز نمونه‌ای از آن‌ها دیده نشده است! این کمپانی قرار است با کمک شرکت اطریشی Magna Steyr و آلمانی RUF همکاری نماید.

در نمایه‌ی شرکت خودروسازی w موتورز که در خاورمیانه فعالیت می‌کند آمده است این کمپانی نخستین برند عرب در صنعت ابرخودروهاست. شرکتی که با طراحی، توسعه و تولید خودرهای فوق لوکس با بالاترین کیفیت و بهره از جدیدترین فناوری‌های روز قادر است مشتریان مشکل پسندش را در منطقه خلیج فارس، آسیای دور، افریقا و اروپای شرقی جذب خود نماید.

جالب اینجاست خودروهای تولیدی W موتورز به تعداد محدود و تنها 5 عدد از هر مدل ساخته می‌شوند. آن‌ها مدعی‌اند بدین ترتیب خاص‌ترین خودروهای لوکس فوق مدرن دنیا عرضه خواهند شد، درست همان چیزی که باب میل عرب‌های مولتی میلیونر است.

قرار است نخستین مدل از تولیدات این شرکت در دسامبر 2012 در شهر دوبی و نمایشگاه خودروی قطر 2013 رونمایی شود. با توجه به پیش بینی‌ها نخستین تولیدات این کمپانی تا پایان سال 2013 به بازار عرضه نخواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات