تیم کوک: تغییرات گسترده‌ای در صنعت خودروسازی در راه است

چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد خبر تولید خودرو توسط شرکت اپل به واقعیت نزیک شده است؛ چرا که به تازگی تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل اعلام کرده است که تغییرات گسترده‌ای در صنعت خودروسازی در راه است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تیم کوک در جریان صحبت در مورد خودروهای بدون راننده و کار پلی (CarPlay) اپل اعلام کرد که می‌خواهد مردم تجربه‌ای مشابه با آیفون خود در زمینه خودرو داشته باشند. البته خیلی هم بعید نیست که کوک با این صحبت‌ها اشاره‌ای به اپل کار داشته باشد. طبق گزارش‌ها Apple EV که تحت پروژه Titan‌در حال توسعه است در سال ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد. تیم کوک که با وال استریت ژورنال مصاحبه می‌کرد در ادامه صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که:

وقتی به خودروها نگاه می کنم، چیزی که می‌بینم این است که نرم‌افزارها به بخش بسیار مهمی از خودروهای آینده تبدیل خواهند شد. من معتقدم که صنعت خودروسازی امروز در نقطه‌ی عطفی برای تغییرات عمده و نه فقط تغییرات انقلابی قرار دارد.  

اپل همواره عادت دارد تا قبل از ورود به بازارهای مورد نظر خود اشاراتی به این بازارها و ضعف‌های موجود در آن داشته باشد. تقریبا یک سال پیش از معرفی اپل واچ، تیم کوک اشاره‌هایی به صنعت ساعت در صحبت‌های خود داشت. هر چند هنوز تا سال ۲۰۱۹ زمان زیادی باقی مانده است، ولی هیچ بعید نیست که تیم کوک از همین حالا به صورت کاملا زیرکانه ای از تمایل اپل مبنی بر ایجاد تغییرات گسترده در صنعت خودروسازی و نه فقط در کنسول آن‌‌ها سخن بگوید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات