نمایش دیدنی از عملکرد کامارو ZL1 نسخه 1LE

جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نسخه‌ی بهینه‌سازی شده از خودروی عضلانی کامارو ZL1 نسخه‌ی 1LE مدل ۲۰۱۸ در ویدئویی جذاب بررسی می‌شود.
تبلیغات

خودروی اسپرت کامارو  ZL1 1LE مدل ۲۰۱۸ ملقب به آخرین هیولای جاده‌ی شورولت، در ویدئویی جذاب و هیجان‌انگیز میزبان جانی لیبرمن است که آن را در میان جاده‌های پر پیچ و خم واشنگتن می‌راند.

برخلاف مدل استاندارد کامارو ZL1، نسخه‌ی 1LE دارای اصلاحات آیرودینامیکی تهاجمی‌تری مانند باله‌های کنار سپر، اسپلیتر جلوی بزرگ‌تر و اسپویلر عقب غول‌آسا است. پکیج 1LE المان‌هایی مانند لاستیک‌های R-compound شرکت گودیِر، دمپرهای سوپاپ قرقره‌ای شرکت مالتی‌متیک، کاپوت مشکی ساتن، ترمزهای ۶ سیلندر جلو و۴ سیلندر عقب شرکت برمبو، رینگ‌های ۱۹ اینچی سبک و آلیاژی، صفحه‌ی کمبر جلوی قابل تنظیم و میله‌ی تثبیت‌‌کننده‌ی عقب، اگزوز دوگانه و سیستم‌ خنک‌کننده‌ی بهبودیافته را نیز در بر می‌گیرد.

کامارو ZL1 نسخه 1LE 2018

در زیر کاپوت این خودروی اسپرت عضلانی پیشرانه‌ی ۶.۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر با قدرت ۶۵۰ اسب بخار به همراه سوپرشارژر به عنوان ZL1 استاندارد قرار دارد. این پیشرانه به طور انحصاری به یک جعبه دنده‌ی شش سرعته دستی با یک سیستم تطبیق‌پذیری فعال دور مجهز شده است که می‌تواند اتصال قدرت بین پیشرانه و جعبه دنده را قطع و وصل کند.

لیبرمن اشاره می‌کند که کامارو ZL1 نسخه‌ی 1LE به دلیل آن که بسیار قابل تنظیم است، می‌تواند خود را جداگانه تنظیم کند؛ به این معنی که شما می‌توانید ارتفاع سواری، میله‌های تثبیت کننده‌ی عقب، و زاویه‌ی سپر خودرو را تنظیم کنید، که این امکان را به راننده می‌دهد تا پیکربندی خودرو را آن طور که دوست دارد عوض کند.

علاوه بر این، کاماروی ۲۰۱۸ قطعات سیستم تعلیقی دارد که معمولا بر روی خودروهای عجیب و غریب یافت می‌شود؛ به عنوان مثال دمپرهای دارای سوپاپ قرقره‌ای متحرک مولتی‌ماتیک، که در ابرخودروهایی مانند فورد GT و استون مارتین One-77 دیده می‌شود. با این حال، این واقعیت که این دمپرها غیر قابل تنظیم هستند بدان معنی است که شما راحتی سواری را به نفع سرعت و هیجان حرکت در مسیر از دست می‌دهید.

رندی پابست راننده خودروهای مسابقه‌ای بعدا به جانی لیبرمن می‌پیوندد و کامارو ZL1 نسخه‌ی 1LE را به پیست مسابقه‌ای در کانادا می‌برد تا ببیند این خودروی عضلانی چه توانایی‌هایی دارد. این پیست بسته جایی است که در آن خودروی کامارو به لطف شاسی به‌روزرسانی شده‌ی خود که کنترل خودرو را آسان می‌کند، و با لاستیک‌های کامپاند گودیر و اصلاحات آیرودینامیکی می‌درخشد؛ رانندگی با این خودرو به لطف ویژگی‌های شگفت‌آورش بسیار هیجان‌انگیز و جذاب است. در این ویدئو کامارو ZL1 نسخه‌ی 1LE در پیست مسابقه‌ی مزدا با نام لاگونا سکا با سرعت به جلو حرکت می‌کند. جالب اینجاست که زمان طی‌ شده‌ی خودروی کامارو با زمان طی مسیر ابرخودروهای رقیبش که قیمتی دو برابر قیمت آن دارند، تقریبا مساوی است.

برای تماشای کامارو ZL1 نسخه‌ی 1LE و آشنایی با ویژگی‌های این خودروی اسپرت عضلانی، ویدیوی زیر را تماشا کنید.

ویدئو

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات