استون مارتین Vanquish S Red Arrows معرفی شد

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
استون‌ مارتین ونکوئیش خودروی اسپرتی است که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ تولید شده‌ است. این مدل حالا با نسخه‌ی جدیدی به نام S Red Arrows می‌خواهد بهترین محصول بریتانیا در کلاس سوپراسپرت باشد.
تبلیغات

از سال ۱۹۶۵، محصولات استون مارتین در رویدادهای مهمی مانند جشنواره بزرگ خودروی بریتانیا و جشن مروارید ملکه الیزابت شرکت می‌کنند تا قسمتی از برنامه این جشن‌های ملی انگلستان باشند. پس از نسخه‌های مختلف ونکوئیش، شرکت استون مارتین به تازگی مدل جدیدی از Vanquish S را که یک نسخه منحصربفرد محسوب می‌شود، معرفی کرد. این مدل Vanquish S Red Arrows است و شرکت بریتانیایی قصد دارد تنها ۱۰ دستگاه از آن تولید کند. این مدل با رنگ خالص قرمز براق و فضای داخلی لوکس و طراحی اختصاصی، ارائه می‌شود.

S Red Arrows در طراحی بیرونی مشابه مدل اصلی S است و هیچ تفاوتی با آن ندارد. رنگ قرمز جذابیت ظاهری این محصول را بیشتر کرده و برخلاف رنگ بیرونی، در فضای داخلی، تریم مشکی و سبز تیره‌ای به کار گرفته شده است تا چشمگیرتر شود.

استون مارتین Vanquish S
استون مارتین Vanquish S

شرکت استون مارتین می‌خواهد تنها ۱۰ دستگاه از S Red Arrows را برای کمک به خیریه به فروش برساند. از ویژگی‌های آن باید به اگزوزهای تیتانیومی، فلاپ‌های عقب و جلو مشکی، سقف مشکی و سیستم اگزوز چهارگانه اشاره کرد. همچنین پیشرانه V12  و ۵.۹ لیتری، ۵۹۲ اسب بخار قدرت با تنفس طبیعی، دیفرانسیل عقب و سرعت حداکثری ۳۲۳ کیلومتر بر ساعت، و شتاب صفر تا صد کیلومتر ۳.۹ ثانیه، از دیگر ویژگی‌های این خودرو هستند.

استون مارتین Vanquish S

بخش Q استون مارتین، کار رنگ‌آمیزی برند Red Arrows را با رنگ Eclat Red انجام داده است، رنگی که در جت‌های RAF Hawk متعلق به نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا استفاده شده است. استون مارتین معتقد است که برند Vanquish S با صندلی هواپیمایی خود، واقعا تکرارنشدنی است.  کمربندهای سفید و آبی قرار این خودرو، شبیه حالت استفاده شده در مسیرهای دود هواپیماهای جت در آسمان است و درهای داخلی با طرح سبز Pinewood، ظریف‌ترین پوشش داخلی ممکن برای این خودرو است. علاوه برا این، پلاک و آرم استون‌مارتین در فضای داخلی به فراوانی استفاده شده است.

تاریخ فروش و قیمت استون‌مارتین ونکوئیش جدید، نامشخص است.

استون مارتین Vanquish S
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات