خودروی مفهومی Geo، آینده اتومبیل‌ های لوکس بدون راننده

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸
مطالعه 3 دقیقه
ایتال‌دیزاین-جیوجیارو، طراح نام آشنای ایتالیایی نیز مدل مفهومی لوکس و بدون راننده‌ی خود را در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد.
تبلیغات

ایتال‌دیزاین و جورجتو جیوجیارو را باید یکی از تاثیرگذارین نام‌ها در تاریخ تولید خودرو نام برد. این کمپانی که به طراحی خودرو می‌پردازد، چند نمونه از خودروهای انقلابی تاریخ خودروسازی را خلق کرده است که از جمله‌ی آن می‌توان به فولکس‌واگن گلف اشاره کرد که به واقع یکی از خودروهای تاثیرگذار و جریان ساز در تاریخ خودروسازی بود.

از جدید‌ترین خودروهای طراحی شده توسط این کمپانی که می‌توان در خیابان‌های کشورمان نیز دید و مقهور زیبایی بی حد و حصر آن شد، باید به مازراتی کواتروپورته اشاره کرد که در این کمپانی ایتالیایی خلق شده است.

حال ایتال‌دیزاین-جیوجیارو با یک خودروی مفهومی لوکس و بدون راننده در نمایشگاه خودروی ژنو حاضر شده است. این سدان لوکس از یک پیشرانه‌ی متشکل از چهار موتور الکتریکی در هر چرخ تشکیل می‌شود که مجموع قدرت تولید شده توسط آن ۷۶۴ اسب بخار است.

GeaInt 1

به اعتقاد ایتال‌دیزاین، در صورتی که نیازی به استفاده از راننده در خودروها نباشد، علاوه بر داخل خودرو، شاهد تغییرات بنیادی در خارج از خودروها نیز خواهیم بود. داخل و خارج خودروی Gea گویای این تغییرات است. ایتال‌دیزاین از رنگ آبی آتشفشانی در ظاهر این خودرو استفاده کرده که این رنگ با شیشه‌های تیره ترکیب شده است. ایتال‌دیزاین با بهره‌گیری از فناوری ال‌ای‌دی آئودی، ترکیب رنگ زیبایی را در ظاهر این خودرو به ارمغان آورده است. یکی از چشم‌نوازترین المان‌ها در ظاهر این خودرو، رینگ‌های عظیم ۲۶ اینچی ۶۰ پره‌ است.

GeaInt 3

برخلاف خودروهای معمول، تمرکز در خودورهای هوشمند بدون راننده روی سرنشینان عقب است، هرچند راننده همچنان می‌توانند با استفاده از غربیلک فرمانی کوچک، کنترل خودرو را به دست بگیرد.

زمانی که در خودرو باز می‌شود، هاله‌ای از نور جلوی در را روشن می‌کند تا سرنشینان در محیط‌های کم‌نور و مخصوصا شب، قادر باشند زمین را به خوبی ببینند، با این حال نباید از زیبایی ایجاد شده، چشم‌پوشی کرد. سرنشیان عقب قادرند تمام امکانات خودرو را کنترل کنند. ضمنا دو ال‌ای‌دی ۱۹ اینچ نیز برای این سرنشینان پیش‌بینی شده است. نورپردازی خودرو حالت‌های مختلفی دارد و صندلی تعبیه شده در سمت راست ردیف عقب را حتی می‌توان تبدیل به تخت کرد.

GeaInt 4

نظر شما در مورد این خودرو چیست؟

منبع autoblog

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات