نمونه‌ی استاندارد اینفینیتی Q60 قدرتی ۴۰۰ اسب بخاری خواهد داشت

یک‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اینفینیتی در جریان برگزاری نمایشگاه اتومبیل دیترویت از خودروی مفهومی Q60 به عنوان یک کوپه‌ی اسپورت ۲+۲ پرده برداشت. گمانه‌‌های مطرح شده حکایت از بکارگیری موتور ۳ لیتری V6 توئین‌توربو داشت، اما اطلاعاتی از قدرت این موتور منتشر نشده بود، حال آنکه شنیده‌ها حکایت از قدرت ۴۰۰ اسب بخاری آن برای نمونه‌ی استاندارد دارند.
تبلیغات

اینفینیتی Q60 که زبان طراحی کنونی اینفینیتی بهره می‌برد به‌عنوان یک کوپه‌ی اسپورت ۲+۲ در برابر رقبایی نظیر سری ۴ بی‌ام‌دبلیو، آئودی A5، کادیلاک ATS‌کوپه، مرسدس‌بنز C کلاس کوپه و لکسوس RC قرار خواهد گرفت. چندی پیش شایعاتی مبنی بر استفاده از موتور ۳ لیتری V6 توئین توربو در این خودرو به گوش رسیده بود، اما اطلاعاتی از قدرت این پیشرانه به میان نیامده بود.

براساس اطلاعاتی که توسط منابع آگاه منتشر شده، نمونه‌ی استاندراد اینفینیتی Q60 قدرتی ۴۰۰ اسب بخاری خواهد داشت، در حالی که نمونه‌ی قوی‌تری از این خودرو با حال و هوای اسپورت‌تر، ۴۵۰ اسب بخار نیرو را در اختیار راننده قرار خواهد داد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که اینفینیتی این خودرو را تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی روانه‌ی بازار نخواهد کرد. با توجه به قدرت این خودرو، باید به این موضوع اشاره کرد که Q60 به راحتی از نظر قدرت تمام رقبای موجود در بازار را با اختلاف شکست می‌دهد. هنوز فاصله‌ی زیادی تا زمان عرضه‌ی این خودرو باقی است و در این فاصله شاید محصولاتی روانه ی بازار شوند که این فاصله را کاهش دهند. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات