مشخصات ماشین الکتریکی فوق العاده لوکس تسلا با قدرت کم نظیر

دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۸
مطالعه 3 دقیقه
تسلا خودروی لوکس الکتریکی خود را با نام Model X عرضه کرده تا بتواند نظر طرفدارانش را بیشتر به خود جلب کند.
تبلیغات

خودروهای الکتریکی که تاکنون عرضه شده اند، قدرت بالا یا ظاهر لوکسی نداشته و به همین دلیل مورد توجه و استقبال مردم قرار نمی گرفتند. اما این بار کمپانی Tesla  خودروی لوکس الکتریکی خود را با نام Model X عرضه کرده تا بتواند نظر طرفدارانش را بیشتر به خود جلب کند. این خودروی جذاب ظاهری بین مینی ون و SUV داشته و درب آن به سمت بالا باز می شود. برای مشاهده قیمت و سایر مشخصات Tesla Model X ادامه مطلب را مطالعه کنید.

Model X اواخر سال آینده به بازار عرضه می شود. Tesla این ماشین را با قیمتی بین 50 تا 75 هزار دلار پیش فروش می کند.

telsa-model-x-6

Model X خودرویی بین SUV و Mini Van است و به راحتی می توان آن را در سری خودرو های لوکس در نظر گرفت. تسلا از طراحی جدیدی در این ماشین استفاده کرده که به سادگی قدرت را از چرخ های جلو به عقب منتقل می کند. به این ترتیب این خودرو مجهز به قابلیت حرکت با چهارچرخ بوده و کنترل آن نیز ساده است.

telsa-model-x-2

فضای داخلی ماشین کاملا جادار است و برای خانواده های پر جمعیت و یا مسافرت های دسته جمعی کاملا مناسب می باشد.

Model X قادر است در عرض 5 ثانیه از سرعت 0 به 96 کیلومتر بر ساعت برسد. مدل گران قیمت تر Model X مجهز به دو موتور است. زمانیکه موتور دوم فعال می شود Torque ماشین 50 درصد افزایش می یابد. این خودرو مجهز به باتری 60 تا 85 کیلووات ساعت می باشد.

telsa-model-x-3

نشستن در این ماشین 3 ردیفه راحت است. از آنجایی که درب های خودرو به سمت بالا باز می شوند، سرنشینان می توانند به راحتی سوار این ماشین شوند.

telsa-model-x-5

مدیر عامل کمپانی تسلا وعده ساخت خودرو های الکتریکی ارزان تر را به طرفدارانش داده است. اگر وعده وی محقق گردد در آینده هوای پاک و پر اکسیژن تری را شاهد خواهیم بود.

منبع: Cnet |  Telsamotors

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات