سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۷ معرفی شد

چهارشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
مطالعه 3 دقیقه
سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۶ معرفی شد. ایمپرزا پرفروش‌ترین محصول شرکت ژاپنی سوبارو است و به همین دلیل یکی از مهم‌ترین محصولات این کمپانی به شمار می‌رود. برای اطلاع از جزئیات نسل جدید ایمپرزا، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نسل پنجم ایمپرزا دقایقی پیش در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۶ معرفی شد. این خودرو از اهمیت ویژه‌ای برای سوبارو برخوردار است. ایمپرزا برای نخستین بار از پلتفرم‌های ماژولار جدید سوبارو استفاده کرده که در آینده و به تدریج تمام خودروهای این شرکت ژاپنی را تحت پوشش قرار خواهد داد.

پلتفرم جدید سوبارو که با نام پلتفرم جهانی سوبارو شناخته می‌شود، کاهش وزن قابل توجهی را در عین افزایش سختی بدنه به ارمغان می‌آورد. این بدان معنا است که نسل جدید ایمپرزا دارای کارایی بهتر و دینامیک بالاتری در رانندگی نسبت به نسل قبلی خواهد بود. گفته می‌شود که این پلتفرم حدود ۷۰ درصد مستحکم‌تر از مدل قبلی بوده و تقریبا ۴۰ درصد در جذب انرژی ناشی از تصادف عملکرد بهتری دارد. در سیستم ایمنی EyeSight نیز با نظارت و کنترل بر بخش‌های مختلف، به افزایش امنیت سرنشینان کمک شایانی می‌کند.

سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۷ کمی نسبت به نسل قبل خود بزرگ‌تر شده و فاصله‌ی محورهای آن حدود ۲.۵ سانتی‌متر، طول کلی ۴ سانتی‌متر و پهنای آن نیز ۳.۸ سانتی‌متر افزایش یافته است. ارتفاع این خودرو نیز حدود ۱ سانتی‌متر کاهش یافته که این امر موجب پایین‌تر آمدن مرکز ثقل خودرو شده‌ است. افزایش ابعاد بدنه‌ی ایمپرزا نیز منجر به کابینی جادارتر شده است.

طراحی کابین ایمپرزا ۲۰۱۷ از همان سبک و سیاق گذشته پیروی می‌کند؛ اما در این مدل از چندین صفحه نمایش استفاده شده و به نظر می‌رسد که کیفیت آنها حداقل در نگاه اول ارتقا داده شده است. در طراحی بدنه نیز از خطوط نرم‌تری استفاده شده که به پویایی بدنه‌ی خودرو کمک زیادی کرده است. با این حال جذابیت خودرو نسبت به نمونه‌ی مفهومی معرفی شده در سال گذشته، بسیار کاهش یافته است.

سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۷

مشتاقانه منتظر هستیم تا از برنامه‌ی سوبارو برای نسخه‌های WRX و STI در ایمپرزا مطلع شویم. از جزییات سیستم انتقال قدرت این خودرو اطلاعاتی در دست نیست اما می‌توان این مسئله را تصدیق کرد که پیشرانه‌ی ۴ سیلندر تخت همچنان به صورت استاندارد روی این خودرو باقی مانده و سیستم چهارچرخ متحرک نیز در تمام شرایط رانندگی وظیفه‌ی انتقال قدرت را برعهده دارد.

سوبارو به زودی جزئیات بیشتری را در ارتباط با مدل ۲۰۱۷ ایمپرزا منتشر خواهد کرد. هم‌چنین پیش‌بینی می‌کنیم که مدل‌های هاچ‌بک پنج‌در این خودرو نیز به زودی و در رویداد‌های آینده معرفی خواهد شد. فروش سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۷ از پاییز سال جاری آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با نمایشگاه خودرو نیویورک به صفحه‌ی نمایشگاه خودرو نیویورک 2016 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات