۱۲ فروردین تسلا از اتومبیل Model 3 رونمایی می‌کند

جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
تا به امروز تسلا بر روی عرضه‌ی اتومبیل‌های الکتریکی با کیفیت بالا و البته گران قیمت تمرکز کرده است. این شرکت قصد دارد اولین اتومبیل الکتریکی خود با قیمت پایین و عرضه‌ی بالا موسوم به Model 3 را در بازار ارائه کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت تسلا با عرضه‌ی انبوه اتومبیل جدید خود، Model 3، قصد دارد تا آن را بسیار ارزان‌تر از مدل‌های دیگر این کمپانی به فروش برساند. ایلان ماسک که به تازگی ۱۰۰ میلیون دلار از سهام تسلا را خریده، تاریخ دقیق رونمایی از محصول جدید شرکت خود را اعلام کرد.

اتومبیل Model 3 قرار است روز ۳۱ مارس برابر با ۱۲ فروردین با قیمت ۳۵ هزار دلار به نمایش درآید. این در حالی است که مدل‌های دیگر این کمپانی بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. خریداران به صورت آنلاین و حضوری می‌توانند نسبت به پیش‌ خرید این اتومبیل اقدام کنند. با این حال عرضه‌ی این مدل به بازار مصرف‌ کنندگان تا سال ۲۰۱۷ طول می‌کشد.

مدل ۳ می‌تواند یکی از اتفاقات مهم در بازار اتومبیل‌های الکتریکی تلقی شود. تسلا که با سری اتومبیل‌های اس و ایکس توانسته توجه اهالی بازار را به خود جلب کند، با عرضه‌ی گسترده‌ی این محصول خوش قیمت به دنبال بهره‌مندی عموم مردم از اتومبیل‌های الکتریکی است.

سال ۲۰۱۷ را می‌توان سال عرضه‌ی اتومبیل‌های الکتریکی مقرون به صرفه نامید. تسلا با مدل ۳ و جنرال موتورز با شورلت بولت EV احتمالا رقابت جذابی را در این بخش از بازار ایجاد خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات