تماشا کنید: Rogue Warrior؛ خودروی برف روی تمام عیار نیسان

چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا شرکتی موسوم به Motorsports in Action با همکاری نیسان، کراس‌اوور Rogue را با اعمال تغییراتی به یک خودروی برف روی تمام عیار بدل کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 شرکت نیسان با معرفی خودروی مفهومی Titan Warrior در نمایشگاه خودروی دیترویت امسال، قدرت خود را در زمینه‌ی خودروهای آفرود به رخ رقبا کشید. اما تنها پس از چند هفته، این شرکت به دنبال فتح تپه‌های برفی با خودرویی موسوم به Rogue Warrior است.

نیسان در گذشته نیز سابقه‌ی تولید خودروهای برف رو داشته است. آن‌‌ها سال گذشته نیز با معرفی خودروی Juke Nismo RSnow هدف مشابهی را دنبال می‌کردند. امسال نیز به لطف برگزاری نمایشگاه خودروی مونترئال، شاهد معرفی یک نسخه‌ی سفارشی شده از کراس‌اوور Nissan Rogue، با نام Rogue Warrior هستیم. این خودرو در حقیقت ترکیبی از چهار ریل برفی و سیستم‌ چهار چرخ متحرک است. Rogue Warrior به هیچ وجه مشکلی در صعود از تپه‌های برفی نخواهد داشت.

شرکتی با نام Motorsports in Action در شهر کبک کانادا، کراس‌اوور Rogue را با ریل‌های برفی Dominator تجهیز کرده است؛ هر کدام از این ریل‌ها طولی برابر با ۱۲۲ سانتی‌متر و ارتفاعی معادل ۷۶ سانتی‌متر دارند. شرکت یاد شده، با تقویت سیستم تعلیق خودرو، نصب گلگیرهای عریض‌تر و افزایش فاصله‌‌ی کف خودرو تا سطح زمین و رساندن این فاصله به ۶۰ سانتی‌متر، خودرو را با ریل‌های برفی سازگار کرده است. با این حال سیستم انتقال قدرت خودرو بدون تغییر و دست‌نخورده باقی مانده است. طبق ادعای نیسان، Rogue Warrior حداکثر سرعتی معادل ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دارد و قادر به صعود از تپه‌هایی با شیب ۴۵ درجه است.

در ادامه می‌توانید ویدئویی از این خودرو را تماشا کنید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات