رنجرور لیموزین سفارشی کلاسن با بدنه و تایر‌های ضدگلوله معرفی شد

شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت کلاسن به‌ ساخت خودرو‌های سفارشی سوپرلوکس و امنیتی معروف است. این تیونر آلمانی نسخها‌ی لیموزین از خودرو لندرور رنجرور را به‌همراه تجهیزات سفارشی عرضه می‌کند که ۷۵۰ هزار یورو قیمت دارد.
تبلیغات

شرکت آلمانی کلاسن (Klassen) به خصوصی‌سازی خودرو‌های لوکس ازجمله محصولات مرسدس بنز و میباخ شهرت دارد. از نمونه‌‌کار‌های این شرکت می‌توان مینی‌ون کلاس V مرسدس‌بنز مجهز به ‌امکانات و تجهیزات لوکس کلاس S و خودرو ون مرسدس اسپرینتِر مجهز به امکانات و تجهیزات سوپرلوکس و امنیتی اشاره کرد. این شرکت تیونینگ، تنها به برند‌های اشتوتگاردی بسنده نکرده است و در میان محصولات آن‌ها، مدل‌هایی از لکسوس، بنتلی، رولزرویس و لندرور نیز دیده می‌شود.

خودرو رنجرور اتوبیوگرافی دستخوش تغییرات کلاسن و تبدیل به لیموزین مجلل شده است. این تیونر آلمانی حدود یک متر به‌ طول این خودرو شاسی‌بلند افزوده است و فضای داخلی بیشتری ارائه می‌دهد. درمجموع، طول محصول کلاسن ۶ متر و ۲۱ سانتی‌متر و فاصله‌ی محوری آن ۴ متر و ۱۳ سانتی‌متر است. درنتیجه‌ی این تغییرات، کابین این رنجرور لیموزین می‌تواند چهار صندلی را در خود جای‌ دهد. این دو ردیف صندلی می‌تواند روبه‌روی هم چیده شود؛ البته مشتریان این محصول با سفارش یک ردیف صندلی می‌توانند فضای پا نامحدودی تجربه کنند. ناگفته نماند همراه صفحه‌نمایش دیجیتالی نیز عرضه می‌شود.

Klassen رنجرور لیموزین
Klassen رنجرور لیموزین
Klassen رنجرور لیموزین
Klassen رنجرور لیموزین
Klassen رنجرور لیموزین

مهم‌ترین ویژگی این محصول ضد‌گلوله‌بودن آن است. رنجرور لیموزین کلاسن از پوششی ضد‌گلوله با سطح VR8 استفاده می‌کند که دربرابر گلوله‌های ۷/۶ میلی‌متری شلیک‌شده از فاصله‌ی ۱۰ متری می‌تواند مقاومت کند. همچنین، این خودرو به تایر‌های مقاوم دربرابر گلوله مجهز شده است. این تایر‌ها ساخت کلاسن هستند و طبق گارانتی آن‌ها، این خودرو می‌تواند مسافت ۸۰ کیلومتر را با سرعت ۸۰ کیلومتر‌بر‌ساعت فرار کند.

مانند سایر مدل‌های سفارشی کلاسن، این محصول نیز قیمت ارزانی ندارد. نسخه‌ی فول رنجرور لیموزین کلاسن برچسب قیمتی ۷۵۰ هزار یورو (۸۱۱ هزار دلار) دارد. البته برای خودرویی خصوصی با درنظرگرفتن ارزش محموله‌های داخل آن، هزینه‌ی زیادی نیست.

Klassen رنجرور لیموزین
Klassen رنجرور لیموزین
Klassen رنجرور لیموزین
Klassen رنجرور لیموزین
Klassen رنجرور لیموزین

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات