دوج چلنجر سفارشی و خاص با رینگ‌های ۳۴ اینچی

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
برای ساخت خودرو عضلانی و قدرتمند دوج چلنجر با رینگ های سفارشی ۳۴ اینچی هشت ماه زمان و ۱۰۰ هزار دلار هزینه صرف شده است.
تبلیغات

کوری جونز فردی است که پشت‌پرده‌ی طرح سفارشی و جنجالی برای دوج چلنجر RT مدل ۲۰۱۷ قرار دارد. او قبل از این هم شورولت کامارو با رینگ‌های ۳۲ اینچی ساخته بود. رینگ‌های سفارشی ۳۴ اینچی با مارک شخصی جونز هستند و حتی در قسمت جلوپنجره نیز می‌توان نشان مخصوص او را مشاهده کرد.

جونز مدیریت شرکت Crusader Customs را در ایلینویز آمریکا برعهده دارد که در آن به ساخت خودروهای سفارشی مشغول هستند. برای نصب چرخ‌های ۳۴ اینچی روی دوج چلنجر، گِل‌گیرهای آن تعویض و برای زیبایی بیشتر، بدنه به رنگ آبی تیره‌ درآمده است. مشابه محصولات مدرن رولزرویس، تعداد زیادی چراغ‌‌ ستاره‌ای نیز در سقف کابین وجود دارند، با این تفاوت که تغییر رنگ می‌دهند و صرفا تک‌رنگ نیستند. در صندوق عقب این خودرو نیز، تجهیزات مربوط به سیستم صوتی، وجود دارند. جونز می‌گوید درمجموع برای ساخت دوج چلنجر مطابق سلیقه‌اش، ۱۰۰ هزار دلار هزینه کردهاست.

dodge-challenger-34-inch-wheels

در تصاویر و ویدئوهای این خودرو به تغییرات و به‌روزرسانی‌های فنی و مکانیکی‌اش اشاره‌ای نشده؛ اما زمان زیادی صرف شده است تا این خودرو برای کارهای روزانه و عادی کاملا کاربردی باشد. انواع خودروها با چرخ‌های بزرگ و غیرعادی تولید شده است که جذابیت فراوانی دارند؛ اما باید در نظر بگیریم این خودروها از قابلیت رانندگی واقعی برخوردار هستند یا خیر. بااین‌همه، این خودرو به‌گفته‌ی سازنده برای هر دو کاربرد عادی و مسابقه و نمایشی به‌راحتی کاربردی است.

dodge-challenger-34-inch-wheels

جونز با چلنجر خاصش در مسابقه درَگ ۴۰۰ متر هم شرکت کرده که تماشای رقابت سرعت با رینگ‌های ۳۴ اینچی بسیار جالب است. چرخ‌های بزرگ مطابق سلیقه‌ی همه نیست؛ اما هیچ‌کسی نمی‌تواند منکر اشتیاق و خلاقیت موجود در ساخت خودروهای سفارشی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات