شاسی بلند مفهومی هیوندای ویژن T رونمایی شد

یک‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
در جریان نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۹ هیوندای از شاسی‌بلند مفهومی پلاگین هیبرید ویژن T رونمایی کرد.
تبلیغات

هیوندای در جریان نمایشگاه لس‌آنجلس در سال ۲۰۱۹ از شاسی‌بلند مفهومی پلاگین هیبرید ویژن T به‌عنوان هفتمین خودروی طراحی شده توسط مرکز طراحی هیوندای رونمایی کرد. این مدل مفهومی پیش نمایشی از نسل آینده‌ی هیوندای با زبان طراحی جهانی «لذت اسپرت بودن» است. نمای جانبی عضلانی در این خودرو، که شباهت زیادی به کراس‌اورهای کوچک دارد، در کنار جلو پنجره‌ی مشبک بزرگ که از سوناتای جدید به عاریت گرفته شده، ظاهری جذاب به مدل مفهومی مذکور بخشیده است.

هیوندا ویژن T

ایده‌های طراحی ویژن T در حقیقت نسخه‌ی به‌بلوغ‌رسیده‌ی سوناتای جدید است که اوج شباهت آن را می‌توان در جلوپنجره‌ی بزرگ آن جست‌وجو کرد. جلو پنجره‌ی ویژن T از شبکه‌های متحرکی تشکیل شده است که هنگام حرکت براساس طرحی برنامه‌ریزی شده باز یا بسته می‌شوند تا جریان ورودی هوا را کنترل کنند. مشابه کیا فیوچران (Futuron)، هیوندای ویژن T نیز به چراغ‌های جلوی مخفی مجهز است که پله‌پله و باتوجه به نیاز روشنایی روشن می‌شوند. براساس اعلام این شرکت، چراغ‌های ویژن T نشان‌دهنده‌ی نسل آینده‌ی نوآوری‌های طراحی هیوندای است که احتمالا در مدل‌های آتی این خودروساز شاهد به‌کارگیری آن‌ها خواهیم بود.

هیوندا ویژن T

سانگ‌یاپ لی، معاون ارشد شرکت و مدیر مرکز طراحی جهانی هیوندای، در اظهارنظری گفته است:

ما به‌دنبال راه‌حل‌های خلاقانه در طراحی هستیم و می‌خواهیم با استفاده از زبان طراحی «لذت اسپرت بودن» ارزش احساسات را به تجربه‌ی استفاده از محصولاتمان بیافزاییم.
هیوندا ویژن T

مدل مفهومی رونمایی شده به رنگ سبز مات است. طول این مدل ۴.۶۱ متر، عرض آن ۲.۰۱ متر و فاصله‌ی دو محورش ۲.۸ متر است. ویژن T یک خودروی پلاگین هیبرید است، بنابراین یک درگاه شارژ در سمت سرنشین خودرو تعبیه شده است. هنگام شارژ خودرو چراغ‌های آبی تعبیه شده زیر درگاه به رنگ آبی روشن می‌شوند و می‌توانند میزان شارژ را نشان دهند. تاکنون جزئیات فنی از پیشرانه‌ی این خودرو منتشر نشده است.

360p / 720p

هیوندا ویژن T
هیوندا ویژن T
هیوندا ویژن T
هیوندا ویژن T
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات