با جدیدترین دستاورد‌های صبا باتری آشنا شوید

پنج‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
صبا باتری یکی از شرکت‌های نام‌و‌آشنای کشور است که برای آشنایی بیشتر با عملکرد و محصولات این مجموعه با مدیران آن به گفت‌و‌گو نشسته‌ایم.
تبلیغات

شرکت توسعه منابع انرژی توان درواقع همان شرکت باتری‌سازی نیرو است که با نام صباباتری شناخته می‌شود. این شرکت با برخورداری از ظرفیت‌های مختلف صنعتی خود به‌عنوان یکی مراجع تأمین نیازهای کشور در حوزه‌ی انرژی و باتری به‌شمار می‌رود که سابقه‌ی همکاری در برخی طرح‌های ملی با سایر سازمان‌ها و نهادهای قانونی کشور را نیز در کارنامه‌ی خود دارد. حوزه‌ی فعالیت شرکت توسعه منابع انرژی توان به‌طور خلاصه شامل تحقیق، طراحی و توسعه سامانه‌های تولید انرژی، سیستم‌های ذخیره‌ساز و خدمات مدیریت مصرف انرژی است. 

صبا باتری در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری زیادی در تولید باتری‌های موردنیاز در کشور کرده است. به‌گفته‌ی مدیران صبا باتری، این شرکت در‌حال‌حاضر توانایی تولید باتری‌های لیتیوم‌یونی را برای اولین‌بار در کشور دارد. درصورت نیاز شرکت‌های داخلی به این دسته از باتری‌ها که در طیف گسترده‌ای از محصولات حوزه‌ی فناوری به‌کار گرفته می‌شوند، صبا باتری آن‌ها را تأمین خواهد کرد. در جریان نمایشگاه قطعات خودرو تهران فرصتی شد تا با حضور در غرفه‌ی صبا باتری، با جدیدترین محصولات و عملکرد این شرکت آشنا شویم.

درادامه شما را به تماشای گزارش زومیت از دستاورد‌های جدید صبا باتری دعوت می‌کنیم:

دانلود از آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات