اسکیت بورد برقی Boardzilla معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
بردزیلا یک اسکیت بورد برقی جدید است که هم در خیابان و هم در مسیرهای خارج جاده‌ای قابل استفاده است.
تبلیغات

شرکتی به نام EV4 متعلق به جک اسکوپینسکی، چند سالی است که در زمینه‌ی تولید سه‌چرخه‌ها و چهارچرخه‌های کوچک برقی فعالیت دارد. در جدیدترین خبر منتشرشده از این شرکت کوچک، EV4 اسکیت بورد جدید به نام بردزیلا (Boardzilla) را رونمایی کرده است. این اسکیت بورد برقی توانایی‌های بسیار زیادی دارد و آن را باید واقعا گودزیلای دنیای اسکیت بوردها دانست. در عین حال بردزیلا کوچک‌ترین محصول ساخته‌شده توسط EV4 محسوب می‌شود.

Boardzilla electric skateboard

گرچه امروز در بازار، اسکیت بوردهای آفرودی زیادی وجود دارند اما بردزیلا دارای طراحی خاصی و منحصربه‌فرد  خود اسکوپینسکی است. در ساخت این اسکیت بورد برقی ۴۶ سانتیمتری نیز،همانند بسیاری از محصولات EV4 از آلومینیوم مخصوص صنایع هوایی استفاده شده است و طراحی بسیار صنعتی دارد. بیشتر بخش‌های بردزیلا ساخت EV4 هستند اما برخی قطعات نیز از شرکت‌های دیگری مانند Maytech و Trampa گرفته شده‌اند.

Boardzilla electric skateboard

در بردزیلا، از یک موتور برقی با قدرت ۲۵۰۰ وات استفاده شده است که با استفاده از یک تسمه،نیروی خود را به چرخ عقبی منتقل می‌کند. حداکثر سرعت این اسکیت بورد برقی ۴۰ کیلومتر بر ساعت بوده و به کمک باتری لیتیوم-یون که ۳۶ وات ۱۲ آمپر است، می‌تواند به شعاع حرکتی ۲۰ تا ۴۰ کیلومتر دست پیدا کند.

Boardzilla electric skateboard

کنترل سرعت در بردزیلا با استفاده از یک کنترلر بدون سیم انجام می‌شود که در دست راننده قرار می‌گیرد. وزن بردزیلا با احتساب باتری تنها ۱۵ کیلوگرم است. ارتفاع کف آن از سطح زمین نیز ۸.۵ سانتی‌متر است و نگرانی از بابت گیر کردن کف به زمین وجود ندارد. اولین سری بردزیلا در ۲ تا ۳  هفته‌ی آتی با قیمت ۲۱۰۰ دلار وارد بازار آمریکا خواهد شد؛ البته نسخه‌ی بدون موتور و ساده‌ی این اسکیت برد ۷۰۰ دلار قیمت خورده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات