آئودی RS6 با ۷۲۵ اسب‌بخار قدرت؛ تیونینگ استیشن به‌سبک ABT

یک‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
تیونر ABT جدیدترین محصولش را رونمایی کرد که براساس آئودی RS6 Avant ساخته شده است. این خودرو استیشنی با بیش از ۷۰۰ اسب‌بخار قدرت است.
تبلیغات

اگر از شما بپرسند: «قدرتمندترین مدل آئودی که می‌شناسید، کدام است؟» حتما پاسختان مدل R8 V10 Plus خواهد بود. البته، این سوپراسپرت دیگر قوی‌ترین خودرو آئودی نیست؛ چون اوایل امسال بود که آئودی مدل RS6 Avant Performance Nogaro Edition را با قدرت ۶۹۵ اسب‌بخار رونمایی کرد. آئودی در ساخت این مدل با شرکت تیونینگ مشهور ABT همکاری کرده بود و ۱۵۰ دستگاه از ‌آن را تولید کرد.

Audi RS6 Avant Performance Nogaro Edition

بااین‌حال، ABT تصمیم گرفت خودروِ قوی‌تری را جداگانه رونمایی کند؛ برای همین منظور از مدل RS6 Avant Performance Nogaro Edition به‌عنوان پایه استفاده کرد. تیونر قدرت پیشرانه‌ی ۴ لیتری V8 تویین‌توربوی RS6 را به ۷۲۵ اسب‌بخار و گشتاور آن را به ۹۲۰ نیوتون‌متر افزایش داد که از مدل قبلی ۴۰ نیوتون‌متر بیشتر است.

Audi RS6 Avant Performance Nogaro Edition

فعلا دو دستگاه از این مدل تولید شده که هر دو آبی‌رنگ هستند. ظاهر این مدل‌ها نیز به‌دلیل استفاده از اسپویلر جلوِ فیبرکربنی و چند قطعه‌ی آیرودینامیک دیگر در بدنه، در‌مقایسه‌با مدل استاندارد ظاهر خشن‌تر و اسپرت‌تری دارد. همچنین، تیونر رینگ‌های ۲۲ اینچی خود را نیز روی این خودرو سوار کرده است که ابعاد آن‌ها از رینگ‌های استاندارد بزرگ‌تر هستند. گرچه سازنده شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت این مدل را ۳.۲ ثانیه اعلام کرده، در آزمایش‌ها حتی عملکرد بهتری داشته و توانسته در ۳.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست پیدا کند. این مدل به‌قدری توانمند است که می‌تواند با سوپراسپرتی چون R8 V10 Plus نیز رقابت کند.

Audi RS6 Avant Performance Nogaro Edition
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات