اولین ویدئوی تبلیغاتی از نسل جدید مرسدس AMG A45 منتشر شد

سه‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
در اولین ویدئوی رسمی تبلیغاتی از نسل جدید مرسدس AMG A45، قدرت و قابلیت دریفت این هاچ‌بک لوکس آلمانی به‌نمایش گذاشته می‌شود.
تبلیغات

به مناسبت تعطیلات سال جدید میلادی و کریسمس، تیم تبلیغاتی مرسدس بنز ویدئویی جذاب از هاچ‌بک قدرتمند و موردانتظار A45 منتشر کرد. نسل جدید مرسدس AMG A45 که گفته می‌شود بیش از ۴۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد، در این ویدئو با پوشش استتار رنگارنگ جلب توجه می‌کند.

به‌نظر می‌رسد که A45 جدید رقیبی سرسخت برای فورد فوکوس RS و حالت دریفت سیستم تمام چرخ محرک (AWD) آن باشد؛ این ویژگی به‌خصوص در نمایش دونات A45 برجسته‌تر است.

Mercedes AMG A45 2019

هنوز اطلاعات زیادی از نسل جدید A45 در دسترس نیست؛ اما براساس گفته‌های مقامات AMG، این هاچ‌بک قدرتمندترین خودروی جاده‌ای جهان نسبت به حجم پیشرانه خواهد بود. درواقع مدیرعامل AMG پیش از این اشاره کرده بود که قدرت پیشرانه‌ی ۲ لیتری این هاچ‌بک آلمانی، به بیش از ۴۰۰ اسب‌بخار می‌رسد. نیازی به فرمول‌های پیچیده‌ی ریاضی نیست؛ براساس این ادعا، مرسدس AMG A45 از هر لیتر پیشرانه‌ی خود حداقل ۲۰۰ اسب‌بخار قدرت می‌گیرد و از این نظر، از مک‌لارن سنا (۱۹۷ اسب‌بخار به ازای هر لیتر حجم پیشرانه) هم فراتر می‌رود.

Mercedes AMG A45 2019

نسل جدید A45 که با کد «درنده» در نزد تیم مهندسی AMG تعریف شده، برای رقابت با آئودی RS3 و حتی بی‌ام‌و M2 CSL آینده، طراحی شده است. برخلاف بسیاری از شایعه‌های موجود، A45 کاملاً بنزینی خواهد بود و از فناوری‌های مختلف هیبرید کمک نمی‌گیرد. از ویژگی‌های دیگر این مدل، تغییرات کم طراحی بدنه خواهد بود؛ در حقیقت تنها تغییرات ظاهری مدل جدید، چهار سراگزوز بیضی‌شکل، اسپویلر سقفی، رینگ‌های متفاوت و جلوپنجره‌ی پن‌امریکانا مشابه کوپه‌ی چهاردر GT است.

مرسدس AMG A45 جدید براساس نسل چهارم A کلاس ساخته می‌شود. این هاچ‌بک قدرتمند، اولین مدل از هشت خودروی کامپکت جدید جایگزین B کلاس، CLA استاندارد و شوتینگ بریک جدید درکنار GLA شمرده می‎شود.

- تصاویر قرارداده‌شده از این مدل، رندرهای غیررسمی هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات