نمایش دیدنی کن بلاک در تیزر بازی فورزا هورایزن 4

پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ایکس‌باکس برای معرفی بازی فورزا هورایزن 4، تریلر جدیدی از حضور کن بلاک با خودروی فورد موستانگ و دریفت در املاک گودوود منتشر کرده است.
تبلیغات

علاقه‌مندان بازی‌های ویدئویی باید منتظر اتفاقات هیجان‌انگیزی باشند، زیرا ایکس‌ باکس (Xbox) تریلر جدیدی از بازی فورزا هورایزن 4 منتشر کرده است که تفاوت بین گیم‌پلی و ویدئوی زنده در آن به سختی مشخص می‌شود. تریلر جدید که در املاک گودوود چیچستر انگلستان آغاز می‌شود، پای یکی از واقعی‌ترین افراد مشهور صنعت خودرو را به بازی  فورزا هورایزن 4 باز کرده است تا به برخی از ترفندهای سورئال بازی اشاره کند.

Forza Horizon 4 Ken Block Ford Mustang / فورزا هورایزن 4 کن بلاک فورد موستانگ دریفت

فضای تریلر جدید بازی Forza Horizon 4 کاملا در بریتانیا قرار دارد؛ ساختمان‌ها، فصل‌ها، خودروها، قهرمانان و حتی آگهی‌های تجاری متعلق به بریتانیا هستند. تمام این فضای بریتانیایی در بازی وجود دارد؛ ولی به دنبال خودروی مینی کوپر و هواپیمای جنگنده اسپیت‌فایر (Spitfire)، شخصیت آمریکایی این زنجیره را قطع می‌کند. کن بلاک، راننده مشهور دریفت آمریکا با خودروی فورد موستانگ خود وارد عرصه می‌شود و جذابیت فضا را با هنر رانندگی خود افزایش می‌دهد.

جدا از قسمت‌های کوتاهی از گیم‌پلی بازی فورزا هورایزن 4، این یک ویدیوی تماشایی از هنر دریفت است. مانند لبرون جیمز که هر شب در زمین بسکتبال به انجام حرکات تماشایی می‌پردازد، کن بلاک نیز توانایی‌های باورنکردنی خود را در رانندگی دریفت به رخ می‌کشد. 

ken block mustang drift

در این ویدیو، فورد موستانگ هونیگان (Hoonigan)‌ مدل ۱۹۶۵ کن بلاک با ۱،۴۰۰ اسب بخار قدرت، گشت در مسیر رویداد صعود تپه گودوود (گودوود هیل‌کلایمب) را آغاز می‌کند و حلقه‌های خط لاستیک (دونات) را در اطراف مینی کوپر، درست می‌کند. در ادامه با رسیدن به فرودگاهی کوچک، سری به هواپیمای جنگنده افسانه‌ای اسپیت‌فایر متعلق به نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا می‌زند تا اشاره به افتخار آن داشته باشد. پایان ویدئو با رقص رمانتیک کن بلاک با فورد موستانگ هونیگان جلوی خانه گودوود رقم می‌خورد.

 چند خودروی دیگر نیز در پس زمینه ویدئو ظاهر می‌شوند، اما این حضور بسیار مختصر است. از جمله این خودروها می‌توان به ابرخودروی مک‌لارن سنا، جگوار ای-تایپ (E-Type)، آلفا رومئو کلاسیک، چند دستگاه لامبورگینی، فراری و استون مارتین اشاره کرد. در انتها نیز هافثور بیورنسون، قوی‌ترین مرد جهان حضور دارد. در حال حاضر صاحبان ایکس‌باکس می‌توانند فورزا هورایزن ۴ را با قیمت ۵۹.۹۹ دلار خریداری کنند.

دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات