پشت فرمان مرسدس بنز AMG G63 مدل ۲۰۱۹

جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در یک ویدیوی نفس‌گیر، سرعت‌گیری صفر تاصفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت کیلومتر بر ساعت شاسی‌بلند لوکس مرسدس بنز ای‌ام‌جی G63 نمایش داده می‌شود که از زمان ۴.۵ ثانیه اعلامی توسط شرکت سازنده، بهتر عمل می‌کند.
تبلیغات

بعضی برندها، مخصوصا خودروسازان آلمانی، آمار عملکرد محصولات خود را عمدا، پایین‌تر از واقعیت اعلام می‌کنند‌. آخرین مثال از این موضوع، شرکت مرسدس بنز است‌ که مدل G63 سال ۲۰۱۹ خود را معرفی کرده است‌. این شرکت مستقر در آفالترباخ (Affalterbach) آلمان اعلام کرده که شاسی‌بلند  لوکس G63 برای سرعت گیری صفر تاصفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت کیلومتر بر ساعت، به ۴.۵ ثانیه نیاز دارد. این در حالی است که تست‌های میدانی، نشان دهنده سرعت گیری صفر تاصفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو در چهار ثانیه هستند.

ویدئویی که در این مطلب مشاهده می‌شود، توسط گروه ArabGT انجام شده است. مدتی پیش ArabGT سرعت‌گیری صفر تاصفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت فراری مدل 488 پیستا (Pista) را در ۲.۲۶ ثانیه انجام داد که سریع‌تر از ۲.۸۵ ثانیه اعلامی توسط فراری بود.

از ویدیو به نظر می آید که G63 مورد آزمایش با توجه به نوارهای قرمز و برچسب خاکستری زیر درها، نسخه یک می‌باشد. مانند تمام نسخه‌های اول این نسخه نیز در یک سال اول تولید عرضه می‌شود و جزئیات طراحی اختصاصی در درون و بیرون خودرو دارد.

در زیر کاپوت این خودروی مجهز به موتور توربوشارژ دوگانه و هشت سیلندر،  ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتون بر متر گشتاور تولید می‌شود. با نصب بسته تجهیزات سفارشی AMG، شاسی بلند G63 نهایت سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت دارد.

 هرچند برگشت موتور قدرتمند ۱۲ سیلندر G65 به تولید، بعید به نظر می‌رسد اما مطابق بیانیه مرسدس در ماه آوریل (فروردین) مدل جذاب تری از G63 در حال توسعه است. مدیر دپارتمان کلاس G برنامه‌ی تولید G63 S را محتمل می‌داند. علاوه بر این مدتی پیش نشان تجاری G73 به ثبت رسیده است که می‌تواند مربوط به برنامه‌های ای‌ام‌جی (AMG) برای تولید سری 73 باشد که احتمالا قدرت ۸۰۰ اسب بخار، همانند مدل سدان مفهومی GT خواهند داشت.

به این‌ها یک نسخه لوکس میباخ (Maybach) را اضافه کنید تا آینده سری G از همیشه درخشان‌تر به نظر رسد.

مرسدس AMG G63
مرسدس AMG G63
مرسدس AMG G63
مرسدس AMG G63
مرسدس AMG G63
مرسدس AMG G63
مرسدس AMG G63
مرسدس AMG G63
مرسدس AMG G63
مرسدس AMG G63
مرسدس AMG G63
مرسدس AMG G63
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات