فورد موستانگ شلبی سوپر اسنیک 2018 رونمایی شد

پنج‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
برند آمریکایی شلبی یک کیت جدید برای فورد موستانگ شلبی سوپر اسنیک معرفی کرده است که قدرت این خودرو را به ۸۰۰ اسب بخار افزایش می‌دهد.
تبلیغات

شلبی شرکت آمریکایی است که در زمینه‌ی تیونینگ محصولات فورد موستانگ فعالیت دارد. این برند برای سال ۲۰۱۸ یک کیت جدید را برای فورد موستانگ شلبی سوپر اسنیک معرفی کرده است. شلبی سوپر اسنیک در حالت عادی نیز خودرویی بسیار قدرتمند است اما با این کیت جدید با پنجاه اسب بخار افزایش قدرت نسبت به مدل قبلی، قدرت این خودرو را به ۸۰۰ اسب بخار می‌رساند. قدرت مدل جدید فورد شلبی سوپر اسنیک از یک پیشرانه‌ی V8 با حجم پنج لیتر تامین می‌شود که در حالت عادی و به کمک سوپر شارژر می‌تواند ۷۱۰ اسب بخار قدرت را تولید کند. اما این بروز رسانی جدید قدرت این خودرو را به ۸۰۰ اسب بخار رسانده است.

این ماسل کار قدرتمند و پرطرفدار توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در ۳.۵ ثانیه دارد. همچنین برای افزایش عمر پیشرانه‌ی خودرو، شلبی از یک رادیاتور جدید برای دفع حرارت بهتر پیشرانه استفاده کرده است. برای مهار کردن این خودرو نیز از ترمزهای ساخت شرکت مشهور برمبو استفاده شده‌ است که کالیپر‌های ترمز آن در جلو دارای شش پیستون و در عقب دارای چهار پیستون هستند.

فورد شلبی سوپر اسنیک ۲۰۱۸

فورد موستانگ شلبی سوپر اسنیک ۲۰۱۸ تغییراتی را در بخش ظاهری نیز متحمل شده است و بخش جلویی آن کمی متفاوت از مدل قبلی است. ضمن اینکه بخش پایینی جلو پنجره نیز تغییر کرده است. شلبی همچنین تغییراتی را در ورودی‌های هوا داده است تا هوای خنک را هم برای پیشرانه و هم برای ترمزها فراهم کند. در بخش جانبی نیز رکاب‌های بغل جدیدی برای این خودرو فراهم شده است و در عقب نیز باله‌ی عقب جدید و یک دیفیوزر بهینه سازی شده به چشم می‌خورد. شلبی برای این خودرو رینگ‌های ۲۰ اینچی فورج کاری شده را در نظر گرفته است که این رینگ‌ها به رنگ مشکی و فلزی روشن قابل خریداری هستند. قیمت مدل جدید  موستانگ شلبی سوپر اسنیک از ۱۱۳ هزار و ۴۴۵ دلار آغاز می‌شود. در صورتی که مشتریان کیت ۸۰۰ اسب بخاری را درخواست بکنند می‌توانند کیت بدنه‌ی پهن‌تر، سیستم تعلیق مسابقه‌ای، کاور روی خودرو و رنگ آمیزی نوارهای روی بدنه را نیز سفارش دهند.

فورد موستانگ شلبی سوپر اسنیک ۲۰۱۸

فورد همچنین اعلام کرده است که به زودی مدل جدید GT500 مجهز به سوپر شارژر را وارد بازار خواهد کرد که این مدل نیز دارای ۷۵۰ اسب بخار قدرت خواهد بود و انتقال قدرت در آن با استفاده از جعبه دنده‌ی دستی و یا جعبه دنده‌ی خودکار دوبل کلاچ انجام می‌شود. همچنین گزارش شده است مدل GT500 جدید توانایی دستیابی به سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت را داراست. برای طرفداران خودروهای کلاسیک نیز شلبی ۱۰ دستگاه مدل GT500 سوپر اسنیک مدل ۱۹۶۷ را برای فروش دارد که این خودرو به قیمت ۲۵۰ هزار دلار به فروش می‌رسد. پیشرانه‌ی هشت سیلندر V شکل این خودرو دارای حجم ۷ لیتر است و توانایی تولید ۵۵۰  اسب بخار قدرت را داراست و با استفاده از جعبه دنده‌ی ۴ سرعته دستی به چرخ‌های عقب منتقل کند.

1967 Ford Shelby GT500 Super Snake / خودروی عضلانی فورد شلبی GT500 سوپر اسنیک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات