تبلیغ جنجالی فورد موستانگ علیه کامارو و چلنجر

پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تیم تبلیغاتی فورد با انتشار ویدئوی تبلیغاتی جدیدی از موستانگ، مستقیما به برتری‌های این خودرو در مقایسه با شورولت کامارو و دوچ چلنجر می‌پردازد.
تبلیغات

یکی از جذاب‌ترین موارد صنعت خودروسازی، رقابت برندهای بزرگ با تولید مدل‌های مختلف است که سرانجام آن به نفع مشتریان خواهد بود. معمولاً در تبلیغات، هر شرکت به‌صورت نامحسوس برتری‌های محصول خود را در برابر محصول شرکت رقیب نشان می‌دهد. امروزه این مورد در بیشتر ویدئوهای تبلیغاتی وجود دارد؛ اما فورد به‌صورت کاملاً واضح از مردم می‌خواهد که مدل اسپرت موستانگ (با تلفظ انگلیسی ماستنگ) را خریداری کنند و دوج چلنجر (داج) یا شورولت کامارو را کنار بگذارند. در واقع تیم تبلیغاتی فورد سیاست محافظه‌کارانه را کنار می‌گذارد و کاملاً بی‌پرده محصول خود را تبلیغ می‌کند.

Ford Mustang

ویدئوی تبلیغاتی فورد موستانگ با این جمله آغاز می‌شود:

قصد خرید شورولت کامارو دارید؟ قبل از آن موستانگ جدید را در نظر بگیرید.

این ویدئو با نشان دادن ویژگی‌های جدید موستانگ و گجت‌های مدرن شامل پنج حالت رانندگی مختلف، صداهای متفاوت اگزوز در حالت‌های مختلف رانندگی، پنل فرمان دیجیتال مجهز به نمایشگر ۱۲ اینچی و البته پیشرانه‌ی تحسین‌شده‌ی ۸ سیلندر V شکل، خرید پرفروش‌ترین خودروی اسپرت دنیا در طول ۵۰ سال گذشته را توصیه می‌کند.

شاید از نظر برخی افراد این شیوه‌ی تبلیغ، تشویق مستقیم به‌ نظر بیاید؛ ولی باید گفت که فورد در ساده‌ترین حالت و بدون بازی با کلمات، موستانگ پرطرفدار را تبلیغ می‌کند. همین ویدئوی تبلیغاتی، با محوریت خرید موستانگ به‌جای دوج چلنجر هم منتشر شده است.

Ford Mustang

این شیوه‌ی تبلیغ در عین جذاب و سرگرم‌کننده بودن، ویژگی‌های جالب محصول را به‌درستی معرفی می‌کند. به‌ یاد داشته باشیم که در این فیلم کوتاه، از نقاط ضعف محصول رقیب چیزی گفته نمی‌شود و تمرکز اصلی معرفی نقاط قوت محصول فورد است. باید دید آیا تیم تبلیغاتی شورولت و دوج ویدئوی تبلیغاتی جذاب‌تری در پاسخ به مدیران فورد منتشر خواهند کرد یا نه. آن‌ها می‌توانند به قدرت بیشتر در پیشرانه یا بسیاری دیگر برترهای‌ کامارو ZL1 و چلنجر دیمون، در مقایسه با قوی‌ترین نسخه‌های موستانگ اشاره کنند. 

ویدئوی تبلیغاتی جدید فورد موستانگ در ادامه قابل مشاهده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات