تیزر دیدنی بی ام و 530e

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بی‌ام‌و ویدئوی تبلیغاتی جدیدی از خودروی پلاگین هیبریدی 530e آی پرفورمنس منتشر کرده است که بر فناوری شارژ سریع تمرکز دارد.
تبلیغات

یکی از جذاب‌ترین خودروهای پلاگین هیبریدی جهان، محصولات بی‌ام‌و سری i هستند که در این میان 530e آی پرفورمنس با فناوری شارژ القایی از مدرن‌ترین نمونه‌های آن به شمار می‌رود. بی‌ام‌و ویدئویی از این خودرو در فلوریدا منتشر کرده است که بسیار پرهیجان و خلاقانه به نظر می‌رسد. با تماشای فیلم و استفاده از صاعقه در آن، سؤالاتی در مورد چگونگی شارژ سریع بی‌ام‌و، در ذهن بیننده شکل می‌گیرد.

در ویدئو دیده می‌شود که با فرستاده شدن راکت تحریک رعدوبرق به سمت آسمان ابری، ناگهان انرژی الکتریکی آذرخش به سمت بی‌ام‌و 530e آی پرفورمنس هجوم می‌آورد. بی‌ام‌و در خودروهای پلاگین هیبرید خود، از انرژی الکتریکی برای افزایش قدرت و شتاب استفاده می‌کند. این موضوع با نشان دادن صاعقه در فیلم، ذهن بیننده را تحت تأثیر قرار می‌دهد تا بی‌ام‌و را به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای دنیا بشناسد. 

530e

اولین خودروی پلاگین هیبریدی سری 5 بی‌ام‌و بهبود قابل ملاحظه‌ای در مقایسه با سیستم اکتیوهیبرید 5 دارد؛ باتری ۹.۲ کیلووات ساعت با محدوده رانندگی ۶۵۰ کیلومتر (۴۰۴ مایل) از ویژگی‌های این خودرو است که در حالت تمام الکتریکی می‌تواند ۵۰ کیلومتر را با یک بار شارژ و بدون بنزین طی کند. زمان صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خودرو ۶.۲ ثانیه است؛ درحالی‌که بی‌ام‌و 530e آی پرفورمنس می‌تواند به بیشینه سرعت ۲۳۵ کیلومتر بر ساعت در حالت استاندارد دست یابد و در حالت تمام الکتریکی قادر است نهایت سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

موتور الکتریکی با قدرت ۱۱۱ اسب بخار (۸۳ کیلو وات) و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر در ترکیب با پیشرانه بنزینی چهار سیلندر ۲.۰ لیتری ۱۸۰ اسب بخاری، انرژی حرکتی خودرو را تأمین می‌کند. پیشرانه خودرو نیروی خود را به جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته استپ‌ترونیک منتقل می‌کند که باعث می‌شود خروجی ترکیبی ۲۵۲ اسب بخار با گشتاور ۴۲۰ نیوتن‌متر در دسترس قرار گیرد. 

دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات