کدام سریعتر است؟ بی ام و M2 یا آئودی TT RS

جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شباهت زیادی میان آئودی TT RS و بی‌ام‌و M2 وجود دارد. در یک ویدئوی دیدنی، این کوپه‌های کامپکت و اسپرت آلمانی با هم مقایسه شده‌اند.
تبلیغات

روی کاغذ، برتری آئودی TT محرز است. هرچند که نسخه‌ی استاندارد TT با قیمت ۵۴ هزار دلار، تقریبا هم‌قیمت بی‌ام‌و M2 است، اما در مدل TT RS با امکانات بیشتر، قدرت بالاتر و برچسب قیمت ۶۵ هزار دلار مواجه هستیم. درحالیکه بی‌ام‌و M2، از نسل جدید پیشرانه‌های شش سیلندر خطی و ۳ لیتری توربوشارژ ساخت باوریا با قدرت ۳۶۵ اسب بخار و گشتاور ۴۶۵ نیوتن‌ متر استفاده می‌کند، آئودی TT RS همراه پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری توربوشارژ و مجهز به اینترکولر، قدرت ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۸۰ نیوتن‌متر ارائه می‌دهد.

BMW M2

روی کاغذ، سرعت‌گیری محصول اسپرت آئودی از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، ظرف ۳.۴ ثانیه انجام می‌شود و تا ثبت سرعت ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت، با مشکل خاصی مواجه نیست. از سویی دیگر، بی‌ام‌و M2 کمی کندتر از TT RS عمل می‌کند و در زمان ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، ضمن اینکه نهایت سرعتی محدود شده به ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت دارد. 

AUDI TTRS

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید، با پرداخت ۱۰ هزار دلار، هزینه‌ی بیشتر برای آئودی TT RS، شتاب‌گیری این خودرو تا چه حد متفاوت از بی‌ام‌و M2 خواهد بود. کارشناسان اوتوتاپ NL با تهیه‌ی ویدئویی دیدنی، به این سوال پاسخ داده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات