ویدئوی تماشایی از اولین تست درایو تسلا رودستر

یک‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از رونمایی نسل جدید رودستر الکتریکی تسلا، ویدئویی از اولین تست درایو این خودرو منتشر شده است که قدرت این مدل را به رخ رقبا می‌کشد.
تبلیغات

تسلا در رویداد معرفی کامیون الکتریکی جدید، از بمب خبری دیگری صحبت کرد که رونمایی از خودروی رودستر الکتریکی این برند بود. در میان شگفتی علاقه‌مندان خودروهای برقی، تسلا نسخه جدیدی از رودستر الکتریکی خود را به نمایش گذاشت که مطمئنا در آینده بیشتر از آن خواهید شنید. همان‌طور که قبلا وعده داده شده بود، این رودستر با حالت ماکزیمم پلید (maximum plaid) ارائه شده است که شتابی باورنکردنی ارائه می‌کند.

خودروی رودستر الکتریکی تسلا در زمان ۱.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این باعث می‌شود که به‌‌عنوان سریع‌ترین خودروی تولیدی در تیراژ بالا شناخته شود و با توجه به ویدئوی زیر، به نظر می‌رسد که عنوان بسیار بزرگی برای تسلا باشد. روزهای گذشته پس از رونمایی از اولین کامیون برقی تسلا، رودستر الکتریکی جدید تسلا نیز رونمایی شد که به نظر می‌رسد هم روی کاغذ و هم در دنیای واقعی توانایی‌های بسیاری برای نمایش داشته باشد.

شاید مشخصات تسلا رودستر جدید باورنکردنی باشد. خودروی برقی با ۱۰ هزار نیوتن‌متر گشتاور، صفر تا صد در فقط ۱.۹ ثانیه، صفر تا ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت در ۴.۲ ثانیه، ۴۰۰ متر در ۸.۸ ثانیه، ۹۹۷ کیلومتر محدوده رانندگی بزرگراهی و حداکثر سرعت ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت چیزی است که دست‌یابی به آن رؤیا به نظر می‌رسد.

ویدئوی زیر را تماشا کنید تا ببینید سرعت‌گیری صفر تا صد رودستر جدید تسلا در ۱.۹ ثانیه چگونه است.

دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات