تیزر تبلیغاتی جالب آئودی با محوریت ایمنی خودرو

یک‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گروه تبلیغات آئودی با الهام از خرافه‌ی «جمعه‌ سیزدهم»، در مورد ویژگی‌های ایمنی محصولات این شرکت، تیزر تبلیغاتی جالبی منتشر کرده است.
تبلیغات

جمعه‌ای که گذشت مصادف شده بود با ۱۳ اکتبر. بر طبق یک خرافه‌ی قدیمی، مصادف شدن ۱۳ام یک ماه با روز جمعه، یعنی روز بدشانسی. این خرافه به‌قدری جدی گرفته می‌شود که فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدئویی بر اساس آن ساخته شده است. اما در صنعت خودروسازی این خرافه به آن اندازه جدی گرفته نمی‌شود و نزدیکترین مورد مربوط به این خرافه، شاید ابتکار تبلیغاتی شرکت آئودی باشد.

تیم تبلیغاتی آئودی بریتانیا با یک نمایش خلاقانه و الهام از جمعه‌ی سیزدهم، تمام ویژگی‌های ایمنی محصولات آئودی را در قالب به ویدئوی دیدنی معرفی کردند. البته دلقک‌های تیزر تبلیغاتی آئودی آنچنان ترسناک نیستند، ولی بدون شک در رانندگی اصلا خوب عمل نمی‌کنند. از رانندگی نامناسب دلقک‌ها که بگذریم، موزیک بی‌نظیر استفان سوندهایم را نمی‌توان زیر سؤال برد.

آئودی

به‌طور کلی این تیزر تبلیغاتی، شامل دلقک‌های ترسناک است که در حال ایجاد کردن موقعیت‌های خطرناک برای رانندگان دیگر هستند. این دلقک‌ها با کارهای عجیب و خودروهای عجیب، شاید ترسناک به نظر بیایند. در دنیای تبلیغات که هر خلاقیتی ارزش دارد، مسلما این تیزر تبلیغاتی با الهام از یک خرافه، توجه‌ها را جلب می‌کند (حداقل توجه بعضی‌ها را!). اما از جنبه تبلیغاتی این ویدئو که بگذریم، حداقل در دو صحنه از تماشای آئودی A5 کوپه جذاب مسرور شدیم.

در ادامه شما را به دیدن این تیزر تبلیغاتی متفاوت دعوت می‌کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات