مانور تماشایی ابرخودروی DS و کراس‌اور DS7

جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت فرانسوی DS که زیرمجموعه گروه خودروسازی PSA (پژو-سیتروئن) است، در ویدئویی جالب به معرفی خودروهای مفهومی خود در یک فروشگاه زنجیره‌ای پرداخته است.
تبلیغات

شرکت دی‌اس سال گذشته برای اولین بار از یک خودروی مفهومی و جذاب به نام ای‌-تنس (E-Tense) در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد. این خودروی اسپرت به غیر از طراحی لوکس، در زیر شاسی مونوکوکی فیبر کربنی خود دارای پیشرانه‌ی ۴۰۰ اسب بخاری (۲۹۸ کیلو وات) به همراه یک موتور الکتریکی مجهز به باتری لیتیوم یون است. متاسفانه، این خودروی مفهومی هنوز راهی به خط تولید باز نکرده است؛ اما این بدان معنا نیست که این برند لوکس ترسی از نشان دادن آن داشته باشد.

DS E-Tense

شرکت دی‌اس برای معرفی خودروهای خود شامل خودروی مفهومی ای-تنس و خودروی کراس‌بک DS7 از سام برد (Sam Bird) راننده‌ی تیم دی‌اس ویرجین ریسینگ دعوت کرده است تا در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای وست‌فیلد با این خودروها رانندگی کند. وست‌فیلد یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در لندن که در خیابان بوش شفرد لندن قرار گرفته است.

برند خودروسازی فرانسوی با وست‌فیلد لندن در بوش شفرد همکاری می‌کند تا خودروی مفهومی ای-تنس را در خارج از فروشگاه دی‌اس اُربان استور (DS Urban Store) نمایش دهد. این خودروی مفهومی حتی مجوز ویژه برای رانندگی در داخل ساختمان مرکز خرید نیز دارد؛ این فیلم با نام "Lock-In" برای معرفی خودروهای دی‌اس و با رانندگی سام برد در پشت فرمان این خودروها در یوتیوب منتشر شده است.

DS E-Tense
ما علاقه داریم  برای جلب رضایت مشتریان، به شرکایمان در تولید محتوای نوآورانه برای آگاهی‌بخشی به مشتریان و افزایش فروش کمک کنیم. دادن چراغ سبز به یک راننده‌ی خودروهای مسابقه‌ای باسابقه برای رانندگی در یکی از مراکز خرید ما، یک ابتکار واقعی است؛ اما با ایجاد چنین ارتباط مثبتی با خودروهای دی‌اس در طی چند سال گذشته، ما می‌خواستیم برای شروع فعالیت دی‌اس در بریتانیا و نمایش اولین خودروی مفهومی ای-تنس به آن‌ها کمک کنیم.

موتور الکتریکی خودروی مفهومی اسپرت دی‌اس ای-تنس دارای ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۱۶ نیوتن متر گشتاور است و به آن اجازه‌ی دست‌یابی به سرعت بالایی را می‌دهد. رسیدن به سرعت ۶۲ مایل بر ساعت (۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) برای این خودرو فقط ۴.۵ ثانیه طول می‌کشد و بیشینه‌ی سرعت آن به ۱۵۵ مایل بر ساعت (۲۴۹ کیلومتر بر ساعت) می‌رسد؛ محدوده‌ی رانندگی مفهومی ای‌-تنس ۱۹۳ مایل (۳۱۰ کیلومتر) با یک بار شارژ شدن است. این عملکرد خوب به راننده اجازه می‌دهد تا در زمان بسیار کمی از فروشگاه H & M به فروشگاه JcPenny برود.

ویدئو

لینک دانلود       ۷۲۰P     ۱۰۸۰P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات