ویدئویی تماشایی از مانور آئودی R8 V10 RWS

سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
برای خلق یک ویدئوی تبلیغاتی جذاب، به یک خودروی محور عقب و یک پارکینگ نیاز است. در ادامه، تیزر دیدنی از مانور آئودی R8 V10 RWS را تماشا کنید.
تبلیغات

از زمانی که آئودی مدل R8 V10 محور عقب معرفی شد، همه‌ی ما می‌دانستیم که این سوپراسپرت آلمانی، مخصوص عاشقان دنیای خودرو ساخته شده است. R8 V10 RWS ماه گذشته در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ رونمایی شد؛ از تغییرات این مدل نسبت به برادر تمام چرخ محرکش، می‌توان به بهبودهای ظاهری کوچک و البته مهم‌ترین تغییر یعنی نوار قرمز طولی آن اشاره کرد!

آئودی R8 V10 RWS

اما اصل ماجرا، زیر پوسته‌ی زیبای این سوپراسپرت است: پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر V شکل ۵.۲ لیتری با توان خروجی ۵۳۲ اسب بخار و ۵۴۰ نیوتن‌متر گشتاور که قادر است R8 V10 RWS کوپه را در ۳.۷ ثانیه و مدل اسپایدر آن را در ۳.۸ ثانیه، به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برساند؛ حداکثر سرعت مدل کوپه، ۳۱۹ کیلومتربرساعت، و مدل اسپایدر، ۳۱۷ کیلومتربرساعت است. حال برای تبلیغ یک سوپراسپرت موتور میانی، محور عقب و هم خون لامبورگینی، چه راهی پیشنهاد می‌کنید؟ جواب تیم تبلیغات آئودی به این سوال، باز کردن افسار R8 V10 RWS در پارکینگ و تماشای سُر خوردن آن است!

در این ویدئو تیم تبلیغات آئودی با قرار دادن یک راننده با کت‌وشلوار پشت فرمان، به قابلیت‌های پیست و جاده محصول خود اشاره می‌کند. در واقع، R8 V10 RWS، به عنوان یک خودروی روزمره نیز قابل استفاده است.

شما را به دیدن این ویدئوی دیدنی، دعوت می‌کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات