مقایسه‌ی دیدنی پورشه 911 توربو S با مکلارن 540C

سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مک‌لارن به‌تازگی مدل 540 را روانه‌ی بازار کرده است و حالا این خودرو در برابر پورشه 911 توربو اس قرار گرفته است تا ببینیم کدام یک عملکرد بهتری دارد.
تبلیغات

سرانجام پورشه 911 توربو S یک رقیب درخور و شایسته پیدا کرد و این خودرو چیزی نیست جز رده پایین‌ترین محصول مک‌لارن یعنی مدل 540C. هر دوی این خودروها عملکردی فراتر از کلاس قیمتی خود دارند و حالا در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند تا ببینیم کدام یک عملکرد بهتری ارائه می‌دهد.

مک‌لارن به پیشرانه‌ی ۳.۸ لیتری V8 با دو عدد توربوشارژر مجهز است که می‌تواند ۵۳۳ اسب بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند درحالی‌که وزن آن ۳۴۵ کیلوگرم از پورشه سبک‌تر است و این می‌تواند خطری بزرگ برای رقیب آلمانی باشد.

در سمت دیگر پورشه 911 توربو اس قرار دارد که این باسابقه‌ی آلمانی، همانند مک‌لارن به پیشرانه‌ی هشت سیلندر توربو با ۳.۸ لیتر حجم مجهز شده است؛ با این تفاوت که آرایش سیلندرهای آن دیگر V شکل نیست و به‌صورت تخت یا فلت است. پورشه می‌تواند ۵۷۲ اسب بخار قدرت و ۷۲۲ نیوتون متر گشتاور تولید و به هر چهار چرخ خودرو ارسال کند. دیگر بیشتر از این به مشخصات خودروها نمی‌پردازیم و تماشای کلیپ زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات