ویدئوی جدید از هنرنمایی کِن بلاک منتشر شد

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کن بلاک، در جدیدترین ویدئوی خود، فورد فیستا را به بیابان‌های یوتا می‌برد. این فیلم کوتاه، در کمتر از ۱۶ ساعت، بیش از ۳۰۰ هزار بازدید داشته است.
تبلیغات

اگر سری ویدئوهای جیمکانا را دیده باشید، مطمئناً کن بلاک و خودروی بی‌نظیرش، فورد فیستا ST RX43 را به یاد دارید. جدیدترین ویدئوی کن بلاک قدری متفاوت است؛ اسم ویدئو به تراکانا (Terrakhana) تغییر داده شده و زمینِ بازی کن بلاک هم به بیابان منتقل شده است. در ویدئوهای قبلی فقط قسمتی از مسیر آف‌رود بود؛ ولی حالا بلاک با هاچ‌بک ۶۵۰ اسب بخاری، مانند خودروهای شاسی‌بلند، در  سوینگ آرم سیتیِ ایالت یوتا گرد و خاک بپا می‌کند.

کن بلاک

این ویدئو تبلیغاتی، تحت حمایت روغن موتور پنزاویل تهیه شده است که در ۵ دقیقه، شما را میخکوب می‌کند و اگر چه به اندازه‌ی ویدئوهای قبلی بلاک قوانین فیزیک را زیر و رو نمی‌کند؛ ولی همیشه دیدن فورد فیستا ۶۵۰ اسب بخاری که در ۲ ثانیه‌ به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد، لذت‌بخش است. 

 بلاک مثل همیشه، در بیابان هم نمایش‌ خوبی نشان می‌دهد. مسلماً فورد فیستای استاندارد ۱۹۷ اسب بخاری که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، رام‌تر از فیستای ST RX43 است؛ پس توصیه می‌کنیم با هاچ‌بک خود فقط در جاده رانندگی کنید و بیابان را به کن بلاک بسپارید.

لینک دانلود با کیفیت 480p |  720p  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات