اولین بوگاتی شیرون، در آمریکا تحویل داده شد

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین نسخه از ابرخودروی بوگاتی شیرون، به خاک آمریکا رسید و تحویل یک گالری خودرو در سن‌دیگو شد.
تبلیغات

ویدئوهای جعبه‌گشایی، از پربازدیدترین محتوای موجود در یوتیوب هستند. معمولا برای دستگاه‌ها یا انواع گجت‌ها از این ویدئوها ساخته می‌شود؛ ولی ویدئویی که امروز با شما به اشتراک می‌گذاریم، کاملا متفاوت است.

The Stradman یکی از ویدئولاگرهای معروف یوتیوب است که از تحویل اولین بوگاتی شیرون در آمریکا، ویدئویی آماده کرده است.این ولاگر که علاقه زیادی به فیلم گرفتن از ابرخودروها دارد در سن دیگو حاضر شده و از تحویل بوگاتی شیرون به اولین مشتری آمریکایی، ویدئویی ۱۲ دقیقه‌ای تهیه کرده است. خریدار این بوگاتی شیرون با رنگ زرد و سیاه، مالک برند پوشاک Tilly’s است که بوگاتی ویرون نسخه Vittesse معروف به Hellbug را نیز در گاراژ خود دارد.

Bugatti Chiron
Bugatti Chiron
Bugatti Chiron
Bugatti Chiron
Bugatti Chiron
Bugatti Chiron
Bugatti Chiron
Bugatti Chiron

Strad از تمام زوایای شیرون، از بدنه تا نمای داخلی و حتی زیر آن فیلم گرفته است. در پشت شیرون اتصالاتی کار گذاشته شده است تا با قوانین راهنمایی و رانندگی آمریکا همخوانی داشته باشد؛ البته به نظر می‌رسد که جدا کردن آن‌ها کار مشکلی نباشد.ظاهراً شیرون مدتی برای ورود به آمریکا مشکل داشته و سرانجام پس از ورود، به همراه یک دستگاه ویرون Vittesse در همایش مونته‌ری کالیفرنیا به نمایش گذاشته شده است. فرصت دیدن ۲ بوگاتی شیرون و ویرون در کنار هم، همیشه پیش نمی‌آید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات