نگاهی به پورشه پانامرا توربو S هیبرید جدید

سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پورشه در نسل دوم پانامرا مدلی جدید با نام پانامرا S E Hybrid را نیز اضافه کرده است که در ادامه، همراه با یک فیلم کوتاه، نگاهی بر این خودرو خواهیم داشت.
تبلیغات

پورشه هنوز راه زیادی تا عرضه‌ی یک خدروی سدان تمام الکتریکی دارد و به همین منظور تا زمانی که چنین محصولی را طراحی و روانه‌ی بازار کند، مدل پانامرا توربو S E-Hybrid به عنوان یک بستر برای فناوری‌های نوین این خودروساز آلمانی عمل خواهد کرد.

در خصوص مشخصات این پورشه‌ی هیبریدی باید گفت که این خودرو می‌تواند در عرض ۳.۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و حداکثر سرعت آن نیز ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت است. این خودرو قوی‌ترین مدل پانامرا است و در مجموعه‌ی هیبریدی آن از یک پیشرانه‌ی هشت سیلندر وی شکل توئین توربو به حجم ۴ لیتر و یک موتور برقی ۱۳۴ اسب بخار استفاده شده است که مجموع قدرت و گشتاور تولیدی این مجموعه‌ی هیبریدی را، به ۶۷۱ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتون متر می‌رساند این میزان گشتاور بالا ار دور موتور بسیار پایین ۱۴۰۰ دور بر دقیقه در اختیار راننده قرار دارد که یک شاهکار مهندسی و مزیتی بسیار کارآمد، محسوب می‌شود.

پورشه پانامرای هیبریدی همچنین این توانایی را دارد تا به صورت تمام برقی تا شعاع حرکتی ۵۰ کیلومتر را طی کند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌های این خودرو پیشنهاد می‌کنیم که ویدئوی زیر را از دست ندهید.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات